سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 47691
|
07:53 - 1399/07/05
نسخه چاپی

فرمانده سپاه ناحیه ایوان:

رسانه‌ها در خط مقدم تبیین ارزش‌های دفاع مقدس هستند

رسانه‌ها در خط مقدم تبیین ارزش‌های دفاع مقدس هستند
سرهنگ محمود احمدآقایی گفت:خبرنگاران و اصحاب رسانه در تبیین دستاوردها و ارزش‌های دوران دفاع مقدس نقشی کلیدی، حساس و مهم بر عهده دارند و باید در این زمینه همت مضاعف داشته باشند.

به گزارشايلام بيدار،نشست خبری فرمانده سپاه ناحیه ایوان با اصحاب رسانه  بمناسبت هفته دفاع مقدس دردفتر فرماندهی برگزارشد.


سرهنگ "محمود احمدآقایی "، فرمانده  سپاه ناحیه  ایوان دراین نشست با گرامیداشت هفته دفاع مقدس ویاد وخاطره شهدا وامام شهدا گفت: این دوران برگ زرین ودرخشانی برا ی انقلاب ونظام  محسوب می شود.

وی اظهار کرد:دفاع مقدس باعث بیمه شدن نظام وانقلاب شد مردم ومسئولین در دوران دفاع مقدس احساس کردندکه بایستی برای دفاع از نظام وانقلاب ودستاوردهای آن به صحنه بیایند وما وحدت وانسجام را دراوج دیدیم وحال نیز می بینیم .


سرهنگ احمد آقایی بیان داشت :همه مردم ونیروهای مسلح در کشور با یک وحدت وانسجام توانسته اند بردنیای کفر که در مقابل ما ایستاده اند بایستندومقاومت کنند .

وی افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه در تبیین دستاوردها و ارزش‌های دوران دفاع مقدس نقشی کلیدی، حساس و مهم بر عهده دارند و باید در این زمینه همت مضاعف داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه از دوران دفاع مقدس همیشه به عنوان افتخاریاد شده است وخواهد شدتصریح کرد:اگر به تاریخ جنگ ها نگاه کنید هر جنگ ونبردی که اتفاق افتاده است پاره ای از خاک کشورجدا شده است اما درجنگ8ساله ما تنها نبردی بود که حتی یک قدم هم از خاک  جمهوری اسلامی در دست دشمن باقی نماند.

سرهنگ احمدآقایی  گفت: در ایام هفته دفاع مقدس بیش از۵۲برنامه در سطح ناحیه،حوزه ها،ادارات وپایگاههای مقاومت در شهرستان برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد