سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 47687
|
07:36 - 1399/07/05
نسخه چاپی

مدیر حوزه جوادالائمه آبدانان ؛

تنها راه برون رفت از مشکلات تکیه بر توان و نیروهای داخلی است

تنها راه برون رفت از مشکلات تکیه بر توان و نیروهای داخلی است
حجت الاسلام ابراهیمی گفت: بعدازگذشت چهار دهه پرتلاطم به همه ما اثبات شده است تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی تکیه بر توان و نیروهای جوان داخلی و پیروی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب است

به گزارشايلام بيدار،"حجت السلام "سلیم ابراهیمی"مدیر حوزه جوادالائمه برادران شهرستان آبدانان گفت: جنگ 8ساله دفاع مقدس جنگ دو کشورنبود بلکه جنگ ابرقدرت های دنیا با ایران اسلامی بود و علت اینکه از این جنگ به عنوان حماسه بزرگ  یاد می شودبدین جهت است که فرزندان رشید ایران با بضاعتی ناچیز به مصاف ابرقدرت ها رفتند.
وی شجاعت و ایثار در محوریت ولایت برگرفته از ولایت نبی اکرم (ص) را سنبل پیروزی دانست و افزود: یکی از مهمترین مؤلفه هایی که فرزندان ملت شریف ایران در دفاع مقدس آن را به ارمغان آورده و با تمام وجود از آن حراست کردند مؤلفه ی تسلیم ناپذیری در مقابل مستکبرین جهانی بود
ابراهیمی تسلیم ناپذیری جوانان کشور را به تأسی از نهضت امام حسین(ع) و یارانش خواند و گفت: ماهم در ادامه همان راه از این مؤلفه حراست خواهیم  کرد وتن به ذلت نخواهیم داد.
مدیر حوزه جوادالائمه با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی قطره ای از اقیانوس بیکران مؤلفه ی تسلیم ناپذیری است،تصریح داشت: شهادت دلیرمردان این مرز و بوم در عرصه های دفاع از حرم اهل بیت(ع) وحتی در عرصه سلامت نمونه های بارزی از این دستاورد ومؤلفه ها می باشند.

وی با اشاره به همه فشارها و توطئه‌های دشمن و مزدوران داخلی از زمان پیروزی انقلاب تا کنون افزود:ملت ایران علی رغم همه این مشکلات توانسته است در سایه هدایت و رهبری مقام معظم رهبری، علاوه بر مقابله با طراحی‌های دشمن و شکست توطئه‌های آنها، پیشرفت‌های شگرفی را در حوزه‌های مختلف به دست بیاورد.
.
وی با بیان اینکه همه این پیشرفت‌ها در سایه تحریم‌های سنگین دشمن از ابتدای انقلاب به دست آمده گفت:از ابتدای انقلاب تاکنون سنگین‌ترین تحریم‌ها بر کشور ما وارد شده با وجود این برجسته‌ترین دستاوردها درحوزه های دفاعی ، نظامی و ... به اذعان دشمنان نظام هم در این مدت به دست آمده است.
ابراهیمی در پایان خاطر نشان کرد: بعدازگذشت چهار دهه پرتلاطم به همه ما اثبات شده است تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی تکیه بر توان و نیروهای جوان داخلی و پیروی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب است که با بیانات روشنگرانه خود راه درست را به ما نشان خواهد داد.

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب