سرویس: سیاسی
کد خبر: 47686
|
07:36 - 1399/07/05
نسخه چاپی

نماینده ولی فقیه در سوریه:

وعده انتقام خون حاج قاسم نزدیک است

وعده انتقام خون حاج قاسم نزدیک است
نماینده رهبر انقلاب در سوریه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دمشق گفت: بعضی از رزمندگان سوال می‌کنند که چه زمانی انتقام خون حاج قاسم گرفته خواهد شد؟ من به آنها می‌گویم وعده انتقام نزدیک است.

به گزارشايلام بيدار، آیت الله "طباطبایی اشکذری"، نماینده رهبر انقلاب در سوریه در خطبه های نماز جمعه این هفته دمشق که در مصلی حرم حضرت زینب سلام الله علیها برگزار شد به بیان مسائل دینی و حوادث مهم سیاسی منطقه پرداخت.

وی در خطبه اول خود به عوامل هلاکت انسان از نگاه دینی اشاره کرد و با بیان روایاتی در این زمینه کبر، حسد و حرص را از مهمترین عوامل هلاکت انسان دانست.

آیت الله طباطبایی در خطبه دوم نمازجمعه با تاکید بر جاویدان بودن قیام سید الشهداء علیه السلام، آن را ثمره شهادت امام حسین علیه السلام عنوان کرد و تاکید نمود: خون مطهر امام حسین علیه السلام در طول تاریخ جاویدان مانده و خواهد بود و هرکس به ریسمان ایشان چنگ بزند و در این راه قدم بردارد چه کشته شود چه کشته نشود پیروز است.

وی ادامه داد: محور مقاومت امروز علی رغم فشارها و سختی های وارد آمده از طرف دشمن، همچنان همچون یک درخت تنومند ایستاده است و به سمت پیشرفت خود حرکت می کند.

آیت الله طباطبایی اظهار داشت: بعضی از رزمندگان سوال می‌کنند که چه زمانی انتقام حاج خون قاسم گرفته خواهد شد، من به آنها می‌گویم وعده انتقام  نزدیک است و برای دشمن جز ذلت و بدبختی چیز دیگری باقی نخواهد ماند.

وی با اشاره به ایام هفته دفاع مقدس، بیان داشت: روحیه ایثار و فداکاری ملت ایران باعث شد که در این جنگ سخت هشت ساله علی رغم مشکلات، پیروز شویم.

نماینده رهبر انقلاب در سوریه با اشاره به عادی سازی روابط چند کشور خائن عرب با رژیم صهیونیستی، عنوان کرد: این خائنین احمق بدانند پیروزی واقعی در میدان جنگ رقم خواهد خورد نه در باغ کاخ سفید و به زودی از کار خود پشیمان خواهید شد.

آیت الله طباطبایی در پایان سخنان خود به ذکر مصائب خاندان اهل بیت علیهم السلام پرداخت.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب