سرویس: استان ایلام
کد خبر: 47671
|
10:02 - 1399/07/04
نسخه چاپی

معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه:

دو هزار واحد مسکن محرومان در استان ایلام احداث می شود

دو هزار واحد مسکن محرومان در استان ایلام احداث می شود
محمد باقر نوبخت در دیدار با امام جمعه ایلام گفت: دو هزار واحد مسکن محرومان در استان ایلام احداث می شود.

به گزارشايلام بيدار، محمدباقر نوبخت روز جمعه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اظهار داشت: این برنامه با همکاری کمیته امداد، بنیاد مسکن و پشتیبانی مالی سازمان برنامه و بودجه احداث خواهد شد.

وی افزود: این طرح جدا از سایر برنامه های دولت برای تکمیل مساکن مهر و طرح اقدام ملی است که در طرح اقدام ملی نیز ۶۰۰ هزار واحد توسط وزارت راه و شهرسازی احداث خواهد شد.

رییس سازمان برنامه و بودجه تاکید کرد: در طرح احداث ۱۰۰ هزار واحد برای محرومان هیچگونه پیش پرداختی صورت نمی گیرد و تسهیلات به شکل قرض الحسنه به افراد واجد شرایط واگذار می شود.

نوبخت گفت: در این راستا ۲ هزار واحد نیز متعلق به استان ایلام است که در تلاش هستیم تا پایان دولت به بهره برداری برسند.

وی اضافه کرد: فلسفه وجود انقلاب اسلامی کمک ویژه به استان های محروم است و استانی همچون ایلام با توجه به درگیر بودن با جنگ تحمیلی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

معاون رییس جمهوری با اشاره به سال جهش تولید گفت: سازمان برنامه و بودجه نیز در این راستا ویژگی های طرح هایی که قابلیت افتتاح تا پایان دولت را دارند در تمامی استان ها مشخص کرده است و در تلاش هستیم این پروژه های اولویت دار را با تخصیص اعتبار مورد نیاز به سرانجام برسانیم.

نوبخت یادآور شد: مدیران سازمان در بازدیدهای میدانی این پروژه ها را رصد کرده و آخرین وضعیت پیشرفت آنها را با دقت دنبال خواهیم کرد.

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه عصر پنجشنبه سوم مهرماه با استقبال استاندار ایلام و جمعی از مسوولان در سفری ۲ روزه وارد استان ایلام شد.

مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد خمینی(ره) و علیرضا تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این سفر معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه را همراهی می کنند.

بازدید از تصفیه خانه فاضلاب شهر ایلام، حضور در نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و اقتصاد مقاومتی استان و کلنگ زنی ۲ هزار واحد مسکن محرومان در برنامه سفر ۲ روزه معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه به استان ایلام قرار دارد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب