سرویس: استان ایلام
کد خبر: 47612
|
14:25 - 1399/07/01
نسخه چاپی

فرمانده سپاه چرداول در نشست خبری با اصحاب رسانه:

350 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در چرداول و هلیلان اجرا می شود

 350  برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در چرداول و هلیلان اجرا می شود
سرهنگ پاسدار هدایت سلیمانیان فرمانده سپاه چرداول در جمع اصحاب رسانه از اجرای 350 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبرداد.

به گزارشايلام بيدار، سرهنگ پاسدار هدایت سلیمانیان در جمع اصحاب رسانه به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت:سپاه همیشه در کنار مردم برای در هر برهه وزمانی است که امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا کار غربالگری ، کنترل مبادی ورودی ، همکاری با سایر دستگاهها ، ضد عفونی معابر ، انجام رزمایش بیولوژیک و ... توسط سپاه باعث شد تا از رشد ویروس کرونا جلوگیری شود همچنین خانواده های نیازمند ومشاغل آسیب دیده از ویروس منحوس در قالب کمک مومنانه از کمک هایی برخوردار خواهد شد که در طول سال جاری ادامه خواهد یافت.

وی اظهار کرد: سال 99 مقارن با چهلیمن سالگرد دفاع مقدس است که ستاد چلهمین سالگرد دفاع مقدس سطح استان و شهرستان تشکیل  شده تا کلیه برنامه هایی اجرایی در بسیج  در این ستاد از خرداد ماه تا پایان سال برنامه ریزی شده که برنامه ریزی شده تا در طول سال 1300 برنامه اجرا شود.

سلیمانیان درادامه گفت:این برنامه ها در قالب فرهنگی، سیاسی ، آمادگی ها و... در 40 سرفصل پیش بینی شده است که تا با رعایت پروتکل های بهداشتی تا پایان سال در سطح شهرستان چرداول اجرا خواهد شد.

وی بیان داشت:در هفته دفاع مقدس حدود 350 برنامه در سطح ناحیه، حوزه، پایگاه در مناطق مختلف شهرستان چرداول وهلیلان برای اجرا پیش بینی شده است که نواختن زنگ مقاومت، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، یادواره شهدا ، آبروی محله ، سرکشی از خانواده شهدا، غبار رویی مزار شهدا، دیدار با امام جمعه، شرکت گسترده بسیجیان در نماز جمعه ، برپایی ایستگاه سلامت در مناطق مختلف شهرستان، برگزاری برنامه فرهنگی و ورزشی ، ارسال پیامک، برگزاری شب شعر وخاطره ، بروز رسانی تابلوهای تبلیغاتی در سطح شهرو روستا ، ویژه برنامه زن ودفاع مقدس، تجلیل از رزمندگان وسربازان ،  نمایش فیلم وتئاتر دفاع مقدس از جمله برنامه های پیش بینی شده برای هفته دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه چرداول خاطرنشان کرد: تیم های پزشکی در هفته دفاع مقدس در مناطق محروم هلیلان وزاگرس به صورت رایگان ، دارو، ویزیت، پزشک متخصص و .. اقدامات خواهد شد.

سلیمانیان تصریح کرد: با توجه به نقشه های دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی دشمن در پی القای ناکارامدی نظام و سرپوش گذاشتن روی دستاوردهای نظام است که اصحاب رسانه و خبرنگاران می توانند دراین زمینه نقش موثری دارند و می توانند خدمات نظام جمهوری اسلامی را برای جامعه تبیین کنند.

 

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب