سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 47540
|
06:46 - 1399/06/31
نسخه چاپی

فرمانده سپاه ناحیه دره شهر؛

اجرای ۳۲ برنامه در هفته دفاع مقدس /از پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان تجلیل می شود

 اجرای ۳۲ برنامه در هفته دفاع مقدس /از پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان تجلیل می شود
سرهنگ‌ محمد رحمانی با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند این ایام گنجینه ای تمام نشدنی برای ملت ایران است.

سرهنگ‌ "محمد رحمانی "،فرمانده سپاه دره شهر ؛در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار،با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند این ایام گنجینه ای تمام نشدنی برای ملت ایران است. وی اظهار کرد: دفاع مقدس بستری برای پرورش قهرمانانی با روحیه ایثارگری بود.

رحمانی افزود: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای انتقال ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل های سوم و چهارم انقلاب است.  

وی تصریح کرد: امیدواریم با کار، تلاش و دلسوزی بیشتر بتوانیم مشکلات مردم را حل کرده و نگذاریم راه شهدا به فراموشی سپرده شود.

سرهنگ رحمانی یادآور شد: سپاه ناحیه دره شهر نیز در راستای گرامیداشت یاد و خاطره رشادت و دلیر مردیهای مردان و زنان این سرزمین و نیز پاسداشت  شهدای انقلاب اسلامی ۳۲ ویژه برنامه در سطح شهرستان اجرا می کند.

وی خاطرنشان کرد: غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهدا، زنگ ایثار و پایداری، حضور نیروهای بسیجی، نظامی و انتظامی در نماز جمعه، برگزاری پیاده روی خانوادگی، دیدار با خانواده شهدا، سرکشی از جانبازان، برگزاری یادواره شهدا، ، نشست وحدت اقوام و عشایر، برگزاری میز خدمت مسئولان از مهمترین برنامه های فرهنگی هفته دفاع مقدس امسال در این شهرستان است.

فرمانده بسیج دره شهر یادآورشد؛ همچنین ۳۱ شهریور همزمان با سراسر کشور با سخنرانی مقام معظم رهبری مراسم تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس بعمل می آید.

وی افزود: در قسمت برنامه های هنری نیز با حضور هنرمندان بسیج هنرمندان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محفل شعر و خاطره ،فراخوان و نشر تصاویر دوران دفاع مقدس، مسابقه گام دوم انقلاب و نمایشگاه هنرهای تجسمی در بستر فضای مجازی در این شهرستان اجرا خواهد شد.

رحمانی تصریح کرد: در حوزه اقتصاد مقاومتی نیز بسیج شهرستان با اقداماتی از جمله محرومیت زدایی و اعزام تیمهای بسیج جامع پزشکی به روستاهای دورافتاده و محروم، توزیع بسته های حمایتی بین خانواده های بی بضاعت، ساخت و ساز مساجد و کمک به افراد کم بضاعت و بی بضاعت در این هفته خدماتی ارائه می کند.

فرمانده سپاه دره شهر با دعوت از همه مسئولان به حضور در مراسمات این هفته مقدس تصریح کرد: مسلما تلاش و حضور مسئولان در اینگونه برنامه ها بعنوان الگو توسط مردم رصد می شود که خود مسئولیت مارا برای برگزاری مناسب هفته دفاع مقدس سنگینتر میکند.

 انتهای پیام

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد