سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 47440
|
22:50 - 1399/06/26
نسخه چاپی

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام؛

استکبار ستیزی ویژگی ممتاز انقلاب اسلامی است

استکبار ستیزی ویژگی ممتاز انقلاب اسلامی است
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: استکبار ستیزی و مقابله با نظام سلطه ویژگی بارز و ممتاز انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایلام بیدار، حجت الاسلام "علی چراغی پور"، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام ؛درنشست ستاد بزرگداشت یوم الله ١٣ آبان در ایلام گفت: این خصیصه تأثیرگذار و ممتاز هیچگاه محدود به زمان خاصی نبوده و باید به عنوان یک وظیفه انقلابی و دینی به صورت مستمر به آن عمل کرد. وی ادامه داد: تداوم مبارزه با استکبار تا نابودی آن و برچیده شدن نظام سلطه و استکباری باید به عنوان یک اصل مورد توجه و سرلوحه کار ملت ایران قرار داشته باشد.

وی، ١٣ آبان سال ۵٨ را یکی از وقایع ماندگار تاریخ انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: این روز مهم و سرنوشت ساز به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در تقویم رسمی کشور به ثبت رسیده و بر همین اساس این رخداد تاریخ ساز در طول سال‌های سپری شده از عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره مورد تکریم و تجلیل قرار داشته است.

چراغی پور با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا و ایجاد محدودیت‌هایی در راه برگزاری مراسم به صورت میدانی نباید موجب غفلت از اهمیت موضوع شود، افزود: ١۳ آبان (روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز) امسال مقارن با سالروز میلاد مسعود پیامبر رحمت (ص) و امام جعفر صادق (ع) شده و نظر به اهانت اخیر هتاکان و اسلام ستیزان به ساحت مقدس قرآن کریم و حضرت رسول (ص) می‌طلبد تا با اجرای یک برنامه باشکوه این روز را گرامی داریم. انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب