سرویس: سیاسی
کد خبر: 47342
|
07:32 - 1399/06/24
نسخه چاپی

راهبرد انتخاباتی اصلاح‌طلبان برای 1400 اواخر مهر نهایی می‌شود

راهبرد انتخاباتی اصلاح‌طلبان برای 1400 اواخر مهر نهایی می‌شود
عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: احتمالا شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان با ترکیب و رئیس جدید آغاز به کار کند.

به گزارشايلام بيدار، احمد شریف عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اظهار داشت: راهبرد انتخابی اصلاح طلبان برای 1400 اواخر مهر ماه نهایی و آبان ماه سال جاری تشکیلات جدید اصلاح طلبان برای انتخابات 1400 راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش فارس، حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران امروز به رسانه‌های خبری گفته است که نهاد بالادستی  اصلاح طلبان در آبان مستقر می‌شود.

شریف عضو جبهه اصلاحات در مورد اینکه این نهاد بالادستی در قالب چه تشکیلاتی فعالیت می‌کند گفت: وقتی راهبرد اصلاح طلبان نهایی شد در مورد تشکیلات جدید بحث و تبادل نظر می‌شود و احتمالا شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان با ترکیب و رئیس جدید آغاز به کار کند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پارلمان اصلاحات ظرفیت این را ندارد که به 1400 برسد، گفت: با تصویب برخی تبصره‌ها و بندها توسط شورای هماهنگی پارلمان اصلاحات نیز می‌تواند برای 1400 فعال شود.

بر پایه این خبر، چندی پیش از احتمال ریاست محمدرضا خاتمی عضو ارشد حزب منحله مشارکت بر ریاست شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبا خبر داده بود. البته برخی رسانه‌ها ریاست بهزاد نبوی وزیر دولت زمان جنگ خبر داده بودند.

محمدرضا عارف از ریاست شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان غیرمنتظره استعفا کرده و عبدالواحد موسوی لاری نیز طی یک نامه سرگشاده از جایگاه خود در شورای عالی اصلاح طلبان کناره‌گیری کرد.

پس از یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی این شورا دیگر هیچ نشستی برگزار نکرده است.

احزاب شاخص اصلاح طلب منتقد ترکیب این شورا بودند. به گونه‌ای که حضور خود در این شورا را به حالت تعلیق درآورده و یا خارج شده بودند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد