سرویس: استان ایلام
کد خبر: 47321
|
08:50 - 1399/06/23
نسخه چاپی

استاندار ایلام خبر داد؛

اختصاص ۱۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام

اختصاص ۱۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام
سلیمانی دشتکی از اختصاص ۱۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام خبر داد و گفت: مشکل جاده دسترسی به این بیمارستان نیز حل شده است.

به گزارشايلام بيدار،"قاسم سلیمانی‌دشتکی"،استاندار ایلام  ؛ در نشست رفع مشکل جاده دسترسی به دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار کرد: با توجه به حساسیت موضوعکرونادر شرایط کنونی بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام را به عنوان طرح شاخص استان اعلام کردیم و ۱۳۰ میلیارد تومان به این پروژه مهم اختصاص یافت که باید برای ایجاد راه و سیستم فاضلاب و تکمیل ساختمان هزینه شود.

وی در ادامه یکی از مشکلات دیرینه مابین دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه ایلام مشکل جاده مشترک بین این دو دانشگاه عنوان کرد و گفت: خوشبختانه با موافقت دانشگاه ایلام مقرر شده که حوزه بهداشت و درمان جاده اختصاصی خود را هم تملک و هم بسازد و این یک حرکت ارزشمند در رفع یک مشکل اساسی است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به برگزاری انتخابات مرحله دوم دور یازدهم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه جنوبی استان عنوان کرد: اینجا لازم می دانم از حضور و مشارکت خوب مردم عزیز و شریف حوزه انتخابیه دهلران، آبدانان، دره‌شهر و بدره تشکر کنم.

وی افزود: در این انتخابات به رغم شیوع بیماریکروناو حساسیت بالا در این دوره از رقابت‌ها شاهد تمکین زیبای مردم به قانون و در عین رعایت پروتکل‌های بهداشتی بودیم که از این بابت نیز تشکر می‌کنم.

سلیمانی دشتکی در ادامه از مجموعه عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی، نیروی انتظامی و دیگر دست اندرکاران در امر انتخابات تشکر کرد و گفت: اکنون رقابت نامزدهای انتخابات پایان یافته است و دوره رفاقت و همکاری برای خدمت به مردم شروع شده است و البته ما شاهد این صحنه‌های خوب در این دوره از انتخابات بوده‌ایم.

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب