سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 47308
|
08:41 - 1399/06/23
نسخه چاپی

معضل تاکسی ها در چرداول ادامه دارد؛

خدمات دهی ضعیف تاکسی ها در چرداول / وقتی برنامه ایی برای ساماندهی ناوگان حمل ونقل وجود ندارد

خدمات دهی ضعیف  تاکسی ها در چرداول / وقتی برنامه ایی برای ساماندهی ناوگان حمل ونقل وجود ندارد
افزایش نامناسب نرخ کرایه تاکسی ها وعدم خدمات رسانی مناسب آن همواره باعث نارضایتی مردم چرداول شده است.

به گزارشايلام بيدار، حمل ونقل یکی از نقاط قوت هر جامعه پیشرفته ای است که می تواند در جذب گردشگر وتوسعه منطقه موثر باشد زمانی که حمل ونقل سریع ، امن وبه موقع باشد رضایت عمومی مردم ودر نتیجه آسان تر شدن کارها ورفاه عمومی را به دنبال دارد.

یکی از انواع روش های حمل ونقل، تاکسی ها می باشند که در داخل وخارج شهر ها فعالیت می کنند وباید به نوعی ساماندهی شده تا هم به راحتی در دسترس باشند وهم نرخ تاکسی ها  توسط نهادهای دولتی کنترل شود.

شهرستان چرداول از گذشته با این معضل روبه رو بوده وتاکسی ها چه در داخل وچه در خارج به درستی ساماندهی نشده اند از این رو باعث نارضایتی مردم دراین بخش شده است وهر ساله نرخ های غیرمنطقی به عنوان کرایه تاکسی اعمال می شود.

خدمات دهی تاکسی برون شهری ودرون شهری مناسب نیست

احمدبیگی  یکی از شهروندان چرداولی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: متاسفانه به رغم گسترده بودن شهرستان مکان مناسبی برای تاکسی های در سطح شهرستان تعبیه نشده واز این مردم برای سوار شدن به تاکسی باید ساعت ها در گمای آفتاب منتظر بمانند.

وی افزود:افزایش قیمت ها همیشه افزایش کیفیت همراه بوده ولی این روند در شهرستان چرداول برعکس است وبه صورت غیرمنطقی هرساله نرخ کرایه تاکسی ها افزایش می یابد.

این شهروندچرداولی تصریح کرد:تاکسی ها در سطح شهرستان به خوبی ساماندهی نشده اند که مسئولین محترم شهرستان باید این معضل قدیمی را برای همیشه حل وفصل کنند.

وضعیت ترمینال های چرداول مناسب نیست

احمدی از شهروندان چرداولی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت:نرخ کرایه تاکسی ها افزایش یافته است در طول سال 99 با توجه به گرانی ها افزایش یافته است.

وی افزود:متاسفانه ترمینال سرابله دارای وضعیت مناسبی نیست و ساماندهی نخواهد شد.

احمدی تصریح: ترمینال ها مرکز شهرستان دارای وضعیت خوبی نیستند وباید ساماندهی شوند.

البته باید توجه داشت که تاکنون برنامه ی خاصی برای تاکسی ها تدوین نشده واین معضل هرساله ادامه دارد به طوری که اکثر شهرها دارای ترمینال مناسب هستند و این شهرستان چرداول است که از نبود ترمینال مناسب رنج می برد.

نبود ترمینال باعث شده تا گاهی مردم برای سوار شدن به اتوبوس به خارج از شهر بروند که این رویه مناسب نیست.

برنامه های برای ساماندهی تاکسی ها وجود ندارد

یکی از کارشناسان عمران شهری در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفتدر شهرستان چرداول برنامه ای برای ساماندهی تاکسی ها وجود ندارد واین در طول سال های گذشته ثابت شده است.

وی افزود: نبود زمین واعتبار مناسب باعث شده تا مسئولین شهرستان از کوچکترین تلاشی برای بهبود وضعیت دلسرد شده وبه وضعیت کنونی راضی شوند.

این کارشناس چرداولی تصریح کرد:ای در حالی است که اکنون برای سفر در مناطق مختلف شهرستان باید به یک مکان در سطح شهر بروید که دائم عوض می شود ولی احداث ترمینال می تواند کمک شایانی به مردم باشد ووضعیت تاکسی های شهرستان چرداول را ساماندهی کند.

درپایان باید گفت که این معضل قدیمی از سال ها گذشته همواره باعث نارضایتی مردم بوده که باید تاکسی ها در سراسر شهرستان ساماندهی شده وبه مردم خدمات مناسب ارائه دهند.

 

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب