سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 47302
|
11:26 - 1399/06/22
نسخه چاپی

رییس ستاد انتخابات استان ایلام؛

مشارکت 42درصدی مردم در حوزه انتخابیه دهلران

مشارکت 42درصدی مردم در حوزه انتخابیه دهلران
محمد نوذری با عنوان این خبر که ۱۳۴ هزار واجد شرایط در حوزه انتخابيه دهلران داشته ایم، گفت: ۵۶ هزار و ۵۰۰ نفر معادل ۴۲ درصدی در این انتخابات شرکت کرده اند.

به گزارشايلام بيدار،"محمد نوذری"، معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام و رئيس ستاد انتخابات استان از پیروزی بهزاد علیزاده در مرحله دوم حوزه انتخابیه دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره خبر داد و گفت: در این مرحله بهزاد علیزاده با ۳۱ هزار و ۲۸۷ رای بعنوان سومین نماینده استان به مجلس یازدهم راه یافت.

وی اظهار کرد:: صادق کرمی دیگر نامزد این دوره از انتخابات بود که ۲۴ هزار و ۳۲۵ رای کسب نمود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار محمد نوذری معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام و رئيس ستاد انتخابات استان از پیروزی بهزاد علیزاده در مرحله دوم حوزه انتخابیه دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره خبر داد و گفت: در این مرحله بهزاد علیزاده با ۳۱ هزار و ۲۸۷ رای بعنوان سومین نماینده استان به مجلس یازدهم راه یافت.

وی افزود: صادق کرمی دیگر نامزد این دوره از انتخابات بود که ۲۴ هزار و ۳۲۵ رای کسب نمود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار با عنوان این خبر که ۱۳۴ هزار واجد شرایط در حوزه انتخابيه دهلران داشته ایم، اضافه کرد: ۵۶ هزار و ۵۰۰ نفر معادل  ۴۲ درصدی در این انتخابات شرکت کرده اند.

رئيس ستاد انتخابات استان در پایان از مجموعه عوامل اجرایی و نظارت، نیروهای انتظامی و امنیتی و کلیه دست اندرکاران امر انتخابات تشکر کرد و گفت: لازم است از حضور پرشور و شعور مردم در شرایط شیوع بیماری کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مشارکت بالایی در انتخابات داشتند صمیمانه قدردانی نمایم

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب