سرویس: سیاسی
کد خبر: 47271
|
07:21 - 1399/06/22
نسخه چاپی

انصار الله:

یمنی‌ها از ملت بحرین در برابر رژیم مزدور و خائن آل خلیفه حمایت می‌کنند

یمنی‌ها از ملت بحرین در برابر رژیم مزدور و خائن آل خلیفه حمایت می‌کنند
دفتر سیاسی انصار الله با تاکید بر اینکه رژیم‌های سازشگر با صهیونیست‌ها نماینده ملت‌هایشان نیستند، تاکید کرد که از تلاش ملت بحرین برای خلاصی از رژیم مستبد، خائن و مزدور آل خلیفه حمایت می‌کند.

به گزارشايلام بيدار، دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن در بیانیه‌ای تاکید کرد که از اعلام عادی سازی روابط بین رژیم بحرین و دشمن اسرائیلی تعجب نکرده است، چرا که بحرین هم از جمله  رژیم های سرسپرده آمریکا و اسرائیل است که حالا پیوستن علنی خود را به قطار عادی سازی اعلام کرد.

به گزارش شبکه المسیره، در این بیانیه آمده است: «رژیم‌هایی که به سمت عادی سازی می‌روند، نماینده ملت‌هایشان نیستند و روزی بهای خیانت را با هزینه زیادی خواهند داد».

دفتر سیاسی انصار الله تاکید کرد: «آرمان فلسطین از رژیم‌هایی که همیشه به طور مخفیانه ملت فلسطین را با خیانت از پشت خنجر زده‌اند خلاصی یافته و امروز آنها علناً خیانتشان را رو کردند.»

در پایان این بیانیه آمده است: «ما در کنار ملت بحرین برای حمایت از تلاش آنها در بازگرداندن عزت و شرافت و حق حاکمیت کشورشان و خلاص شدن از نظام سرسپرده و خائن و مستبد آل خلیفه ایستاده ایم».

ترامپ شامگاه جمعه در توییتر با اعلام عادی‌سازی روابط بین منامه و تل‌آویو نوشت: «امروز یک گشایش تاریخی دیگر اتفاق افتاد! دو دوست بزرگ ما، اسرائیل و پادشاهی بحرین به توافقی برای صلح دست پیدا کردند- بحرین دومین کشور عربی است که ظرف ۳۰ روز با اسرائیل صلح می‌کند.»

اعلام عادی‌سازی روابط بین رژیم صهیونیستی و رژیم آل خلیفه در حالی اعلام می‌شود که هنوز از اعلام توافق مشابه بین امارات و رژیم اسرائیل یک ماه نمی‌گذرد. آن توافق نیز به گفته ترامپ، با وساطت آمریکا حاصل شده بود.

قرار است سه‌شنبه این هفته، مقامات امارات و رژیم صهیونیستی در مراسم امضای توافق عادی‌سازی روابط موسوم به «توافق صلح ابراهیم» حضور داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب