سرویس: استان ایلام
کد خبر: 47178
|
07:18 - 1399/06/18
نسخه چاپی

استاندارایلام تاکید کرد؛

لزوم ایجاد پایگاه هلال احمر در بدره و هلیلان

لزوم ایجاد پایگاه هلال احمر در بدره و هلیلان
سلیمانی دشتکی بر لزوم ایجاد پایگاه هلال احمر در دو شهرستان بدره و هلیلان تاکید کرد و گفت: عملکرد جمعیت هلال احمر در استان و کشور موفقیت آمیز بوده است.

به گزارشايلام بيدار، "قاسم سلیمانی دشتکی"،استاندار ایلام ؛ در دیدار با رئیس جمعیت هلال احمر کشور ضمن تشکر از تلاش‌ها و خدمات جمعیت هلال احمر کشور واستان افزود: عملکرد جمعیت هلال احمر در استان و کشور موفقیت آمیز بوده است و به نظر می‌رسد که در چند سال اخیر نمره قبولی گرفته است.

وی در ادامه خواستار ایجاد پایگاه هلال احمر در دو شهرستان بدره و هلیلانشد و گفت: همچنین خواستار صدور مجوز و موافقت با جابجایی نیرو و استفاده در این دو پایگاه، اختصاص اعتبار لازم برای احداث تکمیل پایگاه هلال احمر مهران، خرید زمین در شهرستان بدره برای احداث پایگاه هلال احمر و … هستیم.

وی در ادامه خواستار اعطای مجوز ساخت انبار در مرز مهران و تبدیل دو پایگاه جاده‌ای بین راهی ملکشاهی و گردنه کبیر کوه به پایگاه دائمی شد و تاکید کرد: با توجه به حادثه خیز بودن منطقه در جهت مجهز کردن و تقویت پایگاه‌های امداد و نجات هلال احمر در استان خواستار کمک و مساعدت ویژه جمعیت هلال احمر کشور هستیم.

در این نشست کریم همتی رئیس هلال جمعیت هلال احمر کشور ضمنتشکر از اقدامات و حمایت‌های خوب استاندار ایلام از جمعیت هلال احمر استان، نسبت به خواسته‌ها و موارد مطرح شده قول مساعد داد که با همراهی و مشارکت استانداری و جمعیت هلال احمر این موارد به سرانجام برسند.

 

انتهای پیام /الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب