سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 47117
|
10:05 - 1399/06/15
نسخه چاپی

باحضورمقام عالی آموزش وپرورش؛

مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در ایلام برگزار شد+تصاویر

مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در ایلام  برگزار شد+تصاویر
مراسم آغاز سال تحصیلی جدید با حضور دانش آموزان، اولیای دانش آموزان و مسئولان ارشد استان در محل دبیرستان دهخدا ایلام برگزار شد.

به گزارشايلام بيدار،مراسم آغاز سال تحصیلی جدید با حضور دانش آموزان، اولیای دانش آموزان و مسئولان ارشد استان در محل دبیرستان دهخدا ایلام برگزار شد.

اردستانی، نماینده عالی وزارت و مدیرکل حقوقی وزارت آموزش و پرورش در این مراسم گفت: تلاقی شروع مدارس در آستانه هفته دفاع مقدس اتفاقی مبارک است، سال تحصیلی جدید با همه امیدها و بیم ها در وضعیت خاص کرونایی به همت مسئولان و فرهنگیان و همه دلسوزان نظام تعلیم تربیت را آغاز می کنیم. انتظار داریم با درک شرایط حساس موجود و با محوریت شعار راهبردی تعلیم و تربیت و با حفظ سلامت دانش آموزان و فرهنگیان و با اهتمام مثال زدنی، سال تحصیلی به یاد ماندنی را رقم بزنیم.

نماینده عالی وزارت و مدیرکل حقوقی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد:از معلمان انتظار داریم در تربیت دانش آموزان متعهد در تراز انقلاب و مقید به ارزش های دینی و ملی، دارای مهارت و خلقیات شایسته و با نشاط بکوشند و با استفاده از همه ظرفیت ها به تکلیف خود در قبال مردم برای دسترسی به خدمات آموزشی و پرورشی تلاش کنیم. از دانش آموزان عزیز که سرمایه اصلی کشور و نسل آینده ساز نظام انقلابی هستند نیز انتظار می رود قدردان این فرصت ها باشند و خوشه چین علم و معرفت معلمان آموزش و پرورش باشند. از اولیای گرامی هم استدعا داریم با مشارکت فعالانه و نظارت بیشتر یاری گر معلمان باشند.

 "محمد نوذری "،معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام نیز در این مراسم گفت: تمام امکانات باید در بحث ضدعفونی و مقابله با ویروس کرونا پای کار بیاید تا رسالت آموزشی هم بدون مشکلی برگزار شود. از دانش آموزان عزیز هم می خواهیم نسبت به رعایت فاصله گذاری و استفاده از ماسک اهتمام داشته باشند. آنچه بعنوان ملزومات اساسی باید مورد تاکید قرار گیرد رعایت پروتکل های بهداشتی است تا در مدارس به نحو احسن و شایسته رعایت شود‌.

در پایان این مراسم و با حضور مسئولان ارشد استان زنگ آغاز مراسم سال تحصیلی جدید  نواخته شد. همچنین متن پیام وزیر آموزش و پرورش نیز قرائت شد.

انتهای پیام /الف

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب