سرویس: استان ایلام
کد خبر: 47094
|
08:20 - 1399/06/13
نسخه چاپی

فرماندار دهلران؛

۲۰۷ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه دهلران مستقر می شود

۲۰۷ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه دهلران مستقر می شود
فرماندار و رئیس حوزه انتخابیه دهلران گفت: ۲۰۷ شعبه شامل ۱۴۱ شعبه ثابت شهری و روستایی و ۶۶ شعبه سیار شهری و روستایی در ۴ شهرستان دهلران، آبدانان و دره شهر و بدره و بخش های مختلف این حوزه مستقر خواهند شد.

به گزارشايلام بيدار،"مجید عسگری"،فرماندار دهلران با بیان مطلب، اظهار کرد: باتوجه به شیوع کرونا و محدودیت های تبلیغاتی، تمهیدات لازم برای حضور ۲ کاندید راه یافته به دور دوم انتخابات در صدا و سیمای استان فراهم شده تا برنامه های خود را برای افکار عمومی ارائه کنند.

 

رئیس حوزه انتخابیه دهلران تصریح کرد: تبلیغات در بستر فضای مجازی و صدا و سیما از 8 صبح 13 شهریور تا 24 ساعت قبل از روز اخذ رای یعنی ساعت 8 صبح روز پنج شنبه  20 شهریور ماه ادامه دارد.

 

عسگری تصریح کرد: کاندیداها  برای تبلیغات در بستر فضای مجازی باید نمایندگان خود را معرفی کنند تا تمام تبلیغات آنها در یک کانال یا گروه شناسنامه دار باشد

 

وی تصریح کرد: برابر برنامه زمان بندی شده 21شهریور ماه از 8 صبح تا 6بعد رای گیری در شعب صورت خواهد گرفت و ممکن است ساعت رای گیری تمدید نشود لذا شهروندان با برنامه ریزی در پای صندوق های رای حضور پیدا و رای خود را به صندوق بریزند.

 

فرماندار دهلران از آمادگی همه عوامل دست اندرکار انتخابات در این حوزه انتخابیه خبرداد و افزود: مجریان و دست اندرکاران،اعضای شعب، هیئت های نظارت و بازرسی همه تلاش خواهند کرد بر مبنای اینکه میزان رای ملت است با مشارکت مردم انتخاباتی سالم و باشکوه برگزار کنند.


انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب