سرویس: استان ایلام
کد خبر: 47006
|
10:55 - 1399/06/09
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمومنین( ع) استان ایلام:

قیام امام حسین( ع) قلب اروپا و آمریکا را تحت تاثیر قرار داده است

قیام امام حسین( ع) قلب اروپا و آمریکا را تحت تاثیر قرار داده است
فرمانده سپاه امیرالمومنین( ع) استان ایلام، گفت: قلمرو قیام عاشورا، حیات و زندگی بشر را حتی در قلب اروپا و آمریکا تحت نفوذ خود قرار داده است.

به گزارشايلام بيدار، سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین( ع) استان ایلام در اجتماع عزاداران حسینی( ع) شهرستان آبدانان، گفت: هر سال واقعه‌ی عاشورا زنده‌تر، طوفانی‌تر و عمیق‌تر به پیش می‌رود و قلب‌ها و دل‌های جدیدی را تسخیر می‌کند.

 وی اظهار کرد: قلمرو قیام عاشورا، حیات و زندگی بشر را حتی در قلب اروپا و آمریکا تحت نفوذ خود قرار داده است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین( ع) استان ایلام، افزود: واقعه کربلا، نقطه‌ای از تاریخ نیست که در برهه‌ای از زمان متوقف شده باشد بلکه همواره در زمان حرکت می‌کند و با آفریدن حجت برای انسان‌ها الگو می‌سازد؛ هیچ وقت امت اسلامی نباید ماجرای عاشورا را که عنوان یک درس، یک عبرت، یک حجت و  یک پرچم هدایت است را از نظر دور کند. 

وی ادامه داد: امروز ملت و کشور ما با الگو برداری از مکتب امام حسین( ع) و با اقتدار بر همه امورات، مسلط هستیم؛ ملت ما، ملت عاشورایی است و شکست، تسلیم، سازش، مذاکره در قاموس ما نیست بلکه ایستادگی، مقاومت و حرکت را سرلوحه خود قرار داده‌ است.

سردار شاکرمی تصریح کرد: امت ما امروز آگاه و بصیر است و امامش را تنها نگذاشته است و به همین دلیل ماجرای غم انگیز عاشورا تکرار نخواهد شد.

انتهای پیام/ 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد