سرویس: استان ایلام
کد خبر: 46692
|
09:27 - 1399/05/26
نسخه چاپی

مصوباتی که نادیده گرفته می شود؛

"بام ایلام" و تفریح در وضعیت هشدار کرونا/ وقتی با جان مردم بازی می شود + فیلم

"بام ایلام" و تفریح در وضعیت هشدار کرونا/ وقتی با جان مردم بازی می شود + فیلم
اگر چه استان ایلام بعد از روزهای متمادی و درگیر با ویروس منحوس کرونا از وضعیت قرمز به حالت هشدار درآمده است اما گویا به مصوبات ستاد استانی کرونا در این شرایط بی توجهی می شود.

گروه اجتماعی ایلام بیدار::کرونا ویروس همچنان در صدر اخبار رسانه های داخلی و خارجی قرار دارد، برای همین منظور جلسات ستاد ملی و استانی کرونا به طور مرتب و منظم برای مقابله با گسترش این ویروس در حال انجام است.

ستاد ملی کرونا در سطح کشور و ستادهای استانی کرونا درسطح استانها در واقع بعنوان مرجع مصوبات در این زمینه عمل می کنند و تمامی تصمیمات پذیرفته شده در این ستادها لازم الاجرا است.

وضعیت قرمز کرونایی در استان ایلام تا جایی پیش رفت که مراکز درمانی مرتبط با بیماران این ویروس با کمبود برخی اقلام پزشکی و وسایل درمانی برای مداوای بیماران مواجه شد.

استان ایلام در روزهای نه چندان دور جزو استان های قرمز بود که با توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم و مصوبات ستاد کرونا این وضعیت امروز به حالت هشدار درآمده است.

اگر چه استان ایلام بعد از روزهای متمادی و درگیر با ویروس منحوس کرونا از وضعیت قرمز به حالت هشدار درآمده است اما گویا به مصوبات ستاد استانی کرونا در این شرایط بی توجهی می شود.

کرونا و بازی با جان مردم در ایلام

بنا بر اطلاعات و پیگیری های به دست آمده خبرنگار ایلام بیدار با توجه به وضعیت هشدار استان ایلام، همچنان محدودیت های کرونایی در استان ادامه دارد.

یکی از مناطقی که با اعمال محدودیت ستاد کرونای استان مواجه شده، "پارک ها" است، اما گویا شواهد و قرائن از موضوع دیگری حکایت دارد.

پیگیرهای ایلام بیدار البته نشان می دهد روشنایی اکثر پارک ها و مناطق تفریحی داخل شهر به علت کرونا و برای اینکه مردم به این مناطق مراجعه نکنند با قطعی مواجه شده اما از طرف دیگر برخی اماکن نه تنها از روشنایی برخوردار است بلکه همه وسایل و سرگرمی های موجود در آن نیز دایر هستند.

"بام ایلام" این شب ها به محلی برای حضور و تجمع مردم در این شرایط تبدیل شده است، حال سوال اینجاست که آیا این پارک جزو اماکن اعمال محدودیت شده ستاد کرونا نیست؟

در همان روزهای ابتدایی کرونا در سال گذشته این مکان نیز با حاشیه هایی همراه شد و مسیر منتهی به بام ایلام علیرغم مسدود شدن اما باز به وسیله برخی خودروها و به طورغیرقانونی تردد در ان انجام گرفت.

هر چقدر که تکرار این موضوع ادامه داشته باشد اما نباید روشنایی در این منطقه برخلاف سایر پارک های سطح شهر برقرار باشد.

اگر مصوبه ای در ستاد کرونا به منظور جلوگیری از شیوع کرونا به مرحله اجرا در می آید باید فراگیر و بدون استثنا لازم الاجرا باشد در غیر این صورت باید با مسببان کسانی که با جان مردم بازی می کنند برخورد قانونی شود.

 

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد