سرویس: جهاد و مقاومت
کد خبر: 46621
|
08:26 - 1399/05/25
نسخه چاپی

عکس/وقتی همه با تو باشند و خدا نباشد

عکس/وقتی همه با تو باشند و خدا نباشد
همه قلدران و جوجه قلدران عالم یک‌جا جمع شدند تا به داد متحد چموش خودشان، یعنی رژیم صهیونیستی برسند. چهار روز از آغاز جنگ 33 روزه می گذشت و هیچ نشانه ای مبنی بر پایان کوتاه مدت جنگ دیده نمی شد.

به گزارشايلام بيدار،  این عکس یادگاری چهارده سال قبل، در محوطه کاخِ «کنستانتینوفسکی» در سن‌پطرزبورگ به ثبت رسیده است. افراد حاضر در عکس، سران کشورهای موسوم به «G8» هستند و زمان برداشت عکس، 25 تیر 1385 شمسی است. شخصیت های موجود در این قاب، از سمت چپ،  به این قرارند:

نخست وزیر ایتالیا «رومانو پرودی»، صدراعظم آلمان «آنگلا مرکل»، نخست وزیر انگلیس «تونی بلر»، رئیس جمهور فرانسه «ژاک شیراک»، رئیس جمهور روسیه «ولادیمیر پوتین»، رئیس جمهور آمریکا «جورج دبلیو بوش»، نخست وزیر ژاپن «جونیچیرو کویزومی»، نخست وزیر کانادا «استفان»، نخست وزیر فنلاند «هارپر»، رئیس کمیسیون اتحادیه «متی وانهانن».

همه قلدران و جوجه قلدران عالم یک‌جا جمع شدند تا به داد متحد چموش خودشان، یعنی رژیم صهیونیستی برسند. چهار روز از آغاز جنگ 33 روزه می گذشت و هیچ نشانه ای مبنی بر پایان کوتاه مدت جنگ دیده نمی شد. بنا بود این شیطانک‌های عالم، در پایان این اجلاسیه، بیانیه صادر کنند که آتش بس برقرار شود و اسرائیل از این مخمصه خلاص شود اما، جنگ یک ماه دیگر ادامه پیدا کرد و هیچ کدام از این گردنکشان عالم، پشت اسرائیل را خالی نکردند، به اضافه کشورهای مرتجع عرب که هر چه توانستند به پای اسرائیل ریختند تا کار «حزب الله» همین جا تمام شود، اما شد آن چه شد.

این عکس یادآور همان مضمون والا است که: «وقتی همه عالم در کنارت باشد، اما خدا نباشد، راه به جایی نخواهی برد»

اجلاس G8
اجلاس G8

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب