سرویس: استان ایلام
کد خبر: 46602
|
07:34 - 1399/05/22
نسخه چاپی

استاندار ایلام:

دو شهرک تخصصی صنایع پایین دستی احداث می شود

دو شهرک تخصصی صنایع پایین دستی احداث می شود
استاندار ایلام گفت: ساماندهی شهرک های صنعتی فعلی استان ایلام باید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارشايلام بيدار،«قاسم سلیمانی‌دشتکی» عصر  روز (سه شنبه ) در دیدار با هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان با اشاره به این مهم که در حوزه شهرک‌ها جای کار بسیار است، خواستار تحرک بیشتر در این مجموعه شد و گفت: برای ایجاد رونق در شهرک‌ها لازم است پیگیری شود که تسهیلات روستایی در شهرک‌های صنعتی نیز قابل پرداخت باشد.

وی در خصوص تعیین تکلیف واحدهای راکد در شهرک‌ها افزود: لازم است لیست واحدهای واگذار شده که راکد هستند و صنایع در آنها فعال نشده‌اند احصا شده و نسبت به تعیین تکلیف آنها اقدام شود.

سلیمانی دشتکی با تاکید بر این مهم که صنایع کوچک در ایجاد اشتغالزایی حائز اهمیت هستند و با توسعه این مجموعه‌ها موافق هستیم، خواستار ساماندهی شهرک‌های شد و گفت: البته باید شهرک‌های موجود تعیین تکلیف شوند و واحدهای راکد، زمین‌های واگذار شده بدون استفاده و سوله‌های بدون استفاده یا واحدهای تملک شده ضمن احصا بازپس گرفته شوند.

وی در ادامه به ایجاد دو شهرک تخصصی صنایع پایین دستی در استان اشاره گرد و گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته خوشبختانه موفق شدیم موافقتنامه ایجاد پارک ملی پروپیلن با مشارکت هلدینگ ایرانیان و بخش خصوصی و ایجاد یک شهرک تخصصی صنایع پایین دستی با مشارکت دولت را در استان بگیریم که این دو طرح مهم می‌توانند باعث تحولی بزرگ در توسعه اشتغالزایی استان شوند.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد