سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 46572
|
08:06 - 1399/05/20
نسخه چاپی

امام جمعه ایوان:

حل مشکلات کشور در گرو به کارگیری مدیران کارآمد است

حل مشکلات کشور در گرو به کارگیری مدیران کارآمد است
امام جمعه ایوان گفت:مسایل معیشتی و بهداشت مردم و عمران شهری قابل نادیده انگاشتن نیستند گوش مسولان مربوطه نباید نسبت به این امور ناشنوا باشد، بی تفاوتی و سهل انگاری یا عدم رعایت اولویت ها و تبعیض برای مردم به هیچ وجه قابل تحمل نیست.

به گزارشايلام بيدار،حجت الاسلام "علی حیدری "،امام جمعه ایوان ؛گفت:شواهدی از فتنه های جدید از سوی دست های پیدا و پنهان دشمنان خدا علیه مسلمانان و ملت های مظلوم در این روزها دیده می شوند که انفجارهای ویران گر و پرخسارت در بیروت یکی از نمونه های آن است استکبار جهانی پس از ناتوانی و ناکارآمدی در جنگ نظامی وارد جنگ اقتصادی شد و برای تحمیل سلطه خود تا کنون از حربه تحریم استفاده می کرد اما ایستادگی و مقاومت در برابر تحریم ها ناکارآمدی این حربه را نیز به اثبات رسانید و هم اکنون در تداوم حنگ اقتصادی علیه ملت ها سعی می کند با ویران کردن مراکز اقتصادی و ایجاد خسارات بزرگ اقتصادی به ملت هایی که زیز بار سلطه او نمی روند اراده خود را تحمیل کند اما این اقدامات قطعا به شدت برتنفر از امریکا و همدستان او می افزاید و پایه های استکبار جهانی را متزلزل تر خواهد ساخت.

وی اظهار کرد:کنار زدن برایان هوگ مدیر تحریم ها علیه ایران اعتراف به شکست پروژه تحریم های امریکایی و پیروزی ملت مقاوم ایران در برابر تحریم های ظالمانه امریکا است ملت بزرگ ایران راه هایی را برای عبور از شرایط دشوار اقتصادی در اختیار دارد که قطعا از آنها بهره خواهد برد و از هم اکنون قدم های اولیه در این راه برداشته شده است و نتایج مثبت آن به تدریج آشکار خواهد شد.

حجت الاسلام حیدری افزود:قطعا آینده ملت ایران آینده ای درخشان و پرموفقیت خواهد بود و خداوند اجر صبر و مقاومت این ملت بزرگ را به آنان خواهد چشاند اما آینده نظام استکباری و نژاد پرست امریکا فروپاشی و سقوط است ضربه مهلک ویروس کرونا در امریکا اقتصاد این کشور را بیش از هرکشور دیگر مورد هدف قرار داده است و ظهور قدرت های مطرح جهانی مانند چین و روسیه و ایران که از یک همگرایی عالی نیز برخوردارند امریگا را هر روز ناتوان تر و منزوی تر خواهد کرد.

حل مشکلات کشور درگروبکارگیری مدیران کارآمد است

امام جمعه ایوان بیان داشت:مشکلاتی که مردم در استان و شهرستان ها دارند برخی سراسری و کشوری است  که گره های آن باید توسط مسولانی که در مدیریت های کشوری هستند باز شود اما برخی از مشکلات مربوط به استان و شهرستان هاست باید توسط مسولین استان و شهرستان حل شود این مشکلات رنج مضاعفی را بر مردم تحمیل می کند.

حجت الاسلام حیدری بیان داشت:گرانی های مضاعف در استان ایلام از گرانی مضاعف مرغ و گوشت و میوه گرفته تا سایر مایحتاج مردم و مشکلاتی مانند عدم بهداشت شهری و عدم عمران شهری در شهرستان ایوان غرب. این مشکلات باید در استان و شهرستان حل شود و برای همه اینها راه حل هایی وجود دارد با اینکه مدیریت استان و شهرستان برای حل این مشکلات اراده و تصمیم جدی دارند اما موانعی وجود دارد که باید این موانع برطرف شوند یکی از موانع مدیران ناکار آمدی هستند که بی تفاوت از کنار مشکلات مردم عبور می کنند. باید مدیران کارآمد حمایت و تقویت شوند و مدیران ناکارآمد با مدیران جدی و دلسوز و کارآمد جایگزین شوند.

حل مشکلات مردم باید اولویت نخست مسئولان باشد

وی ادامه داد:مسایل معیشتی و بهداشت مردم و عمران شهری قابل نادیده انگاشتن نیستند گوش مسولان مربوطه نباید نسبت به این امور ناشنوا باشد بی تفاوتی و سهل انگاری یا عدم رعایت اولویت ها و تبعیض برای مردم به هیچ وجه قابل تحمل نیست متاسفانه مردم شاهد بی تفاوتی و یا اقدامات غیر عادلانه و تبعیض آمیز از سوی برخی از مسولان هستند که بارها مورد نصیحت و تذکر مشفقانه قرار گرفته اند اما با بی تفاوتی یا اقدامات تبعیض آمیز بر نارضایتی مردم افزوده اند.

امام جمعه ایوان تصریح کرد:قدامات اخیر دادستان محترم شهرستان ایوان غرب در راستای حمایت از حقوق عمومی مردم در مورد مدیریت شهری در زمینه کم کاری ها و تخلفات و اقدامات تبعیض آمیز و مصرف بودجه ها در جهت منافع اشخاص خاص و یا اهداف انتخاباتی. و اقدامات ایشان نسبت به مسولان کشتارگاه سپید مرغ مانشت در مورد به هم ریختگی و گرانی مضاعف مرغ اقداماتی کاملا بجا و شایسته تقدیر و مورد حمایت و در جهت اجرای قانون و عدالت و سیاست های ریاست محترم قوه قضاییه و موثر و به نفع مردم خواهد بود قطعا ادامه این روند در مبارزه با مفاسد اقتصادی امید آفرین است و نتایج و خروجی مثبت تعامل و هم افزایی بخش اجرایی و قضایی شهرستان و پی گیری امور و کارشناسی ابعاد تخلفات متخلفان و کشف ترفندهای آنها بر ذائقه مردم شیرین و گوارا خواهد بود و بخشعمده ای از فشار معیشتی را از روی دوش مردم خوب و مومن و شهید پرور  استان ایلام برخواهد داشت.

حجت الاسلام حیدری اظهار کرد:موضوع کرونا همچنان موضوع مهمی است ایوان غرب از اولین شهرهای کشور است که به این ویروس منحوس مبتلا شد متاسفانه هنوز هم در وضعیت قرمز بسر می برد بارها تذکر داده ام که یکی از عوامل انتشار کرونا پارچه های سبز یک لایه ای است که در داروخانه ها به اسم ماسک به مردم می فروشند مسولان بهداشتی چرا تا کنون در ممانعت از این کار خطرناک اقدامی نکرده اند؟!

لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی ازسوی شهروندان

حجت الاسلام حیدری ادامه داد:تجمعات به خصوص در ختم ها و عروسی ها به هرشکل در منازل و غیر منازل کاری خلاف قانون و شرع و سبب اشاعه و گسترش دادن این ویروس کشنده در میان مردم است. دیرباورانی که ویروس کرونا را جدی نمی گیرند و ماسک نمی زنند فاصله ها و پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند مسلما از اولین قربانیان این ویروس خطرناک خواهند بود. با توجه به تبعات اقتصادی ویروس کرونا و فشار معیشتی بر اقشار ضعیف جامعه خیرین محترم و مردم شریف ایوانغرب چنانکه تا کنون نشان داده اند و در میدان انفاق مال به نیازمندان افتخار آفریده اند در هفته غدیر و ایام محرم و صفر که در پیش اند قدم های افتخار آفرین دیگری را در رفع نیاز نیازمندان بردارند که قطعا در نزد خداوند بزرگ از پاداش و اجر عظیم برخوردار خواهند شد.

 

انتهای پیام/الف

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد