سرویس: استان ایلام
کد خبر: 46562
|
13:35 - 1399/05/19
نسخه چاپی

به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت؛

تجلیل بسیج رسانه و روابط عمومی سپاه امیرالمؤمنین(ع) از سردبیر ایلام بیدار

تجلیل بسیج رسانه و روابط عمومی سپاه امیرالمؤمنین(ع) از سردبیر ایلام بیدار
مسئول روابط عمومی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، مسئول بسیج رسانه استان و مسئول فضای مجازی سپاه استان به مناسبت روز خبرنگار با حضور در دفتر پایگاه خبری تحلیلی ایلام بیدار از زحمات و تلاش های سردبیر ایلام بیدار تجلیل کردند.

به گزارشايلام بيدار، مسئول روابط عمومی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، مسئول بسیج رسانه استان و مسئول فضای مجازی سپاه استان به مناسبت روز خبرنگار با حضور در دفتر پایگاه خبری تحلیلی ایلام بیدار از زحمات و تلاش های سردبیرایلام بیدارقدردانی کردند.

"مجتبی عبداللهی"، مسئول روابط عمومی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در این دیدار با اشاره به اهمیت کار مطبوعات و رسانه گفت: رسالت خبرنگاران در اطلاع رسانی و آگاه کردن جامعه بسیار مقدس و با ارزش است.

وی گفت: ایلام بیدار بعنوان رسانه ای انقلابی، همیشه و در همه صحنه ها حضوری فعال و تأثیر گذار داشته و دارد. وی از تلاش های این پایگاه خبری در پوشش برنامه های سپاه و بسیج و به خصوص رزمایش کمک مومنانه تقدیر و تشکر کرد.

"محمد علینظری"، مسئول بسیج رسانه استان ایلام نیز در این دیدار ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: پایگاه خبری ایلام بیدار بعنوان رسانه ای پویا و فعال در بحث تولید محتوا، جریان سازی و بصیرت افزایی نگاه ویژه ای دارد و این خود یکی از خصوصیات یک رسانه حرفه ای است.

وی اظهار کرد: شرط موفقیت در هر جبهه ای بیداری است که این رسانه به خوبی آن را تحقق بخشیده است.

"یاسر بیگ زاده"، مسئول فضای مجازی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام نیز گفت: برای آنکه یک رسانه بتواند به روز فعالیت خود را ادامه دهد، باید به طور همزمان در شبکه های اجتماعی مکمل حضور داشته باشد که ایلام بیدار از آن برخوردار است.

در پایان این دیدار با اهدای لوحی از زحمات و تلاش های "مرتضی سبزی"، سردبیر پایگاه خبری تحلیلیایلام بیدارتجلیل شد.

 

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد