سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 46487
|
20:33 - 1399/05/15
نسخه چاپی

در لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی؛

آغازمرحله دوم نهضت کمک مومنانه در ایلام+تصاویر

آغازمرحله دوم نهضت کمک مومنانه در ایلام+تصاویر
مرحله دوم نهضت کمک_مومنانه و پویش امید و همدلی در آستانه عید سعید غدیر خُم در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) ایلام برگزار شد

به گزارشايلام بيدار،مرحله دوم نهضت #کمک_مومنانه و پویش امید و همدلی در آستانه عید سعید غدیر خُم در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) ایلام برگزار شد.

حجه الاسلام والمسلمین "کریمی تبار"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: در مرحله اول گام دوم نهضت کمک مومنانه تعداد ۸ هزار سبد غذایی با حفظ کرامت انسانی در اختیار افراد و مشاغل آسیب دیده از کرونا قرار می گیرد.

 
وی اظهار کرد:  برای تحقق فرمان مقام معظم رهبری، سپاه و بسیج این توانایی را داشت که پای کار بیاید و با ورود این نهاد ارزشمند موج عظیمی با کمک همه اقشار مردم در سطح استان و شهرستان ها ایجاد شد ، که این اقدامات سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام و بسیجیان قابل تقدیر است.
سردار"جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در آئین رونمایی از مرحله دوم نهضت کمک مومنانه و پویش امید و همدلی گفت: در پی رضایت مقام معظم رهبری از اجرای موفقیت آمیز مرحله اول کمک های مومنانه و تاکید معظم له بر ادامه این پویش مردمی، همزمان با دهه مبارک امامت و ولایت مرحله دوم نهضت کمک مومنانه در ایلام با هدف کمک به افراد و مشاغل آسیب دیده از ویروس کرونا آغاز شد. در این مرحله کمک های انسان دوستانه مردم و خیرین شامل بسته های معیشتی، البسه و لوازم التحریر دانش آموزان توسط پایگاه های مقاومت بسیج و گروه های جهادی جمع آوری شده و توزیع می شوند.
 
 
وی اظهار کرد:علاوه بر این در شب عید غدیر بیش از ۱۰۰ هزار پُرس غذای گرم با محوریت مساجد و ائمه جماعات، فرماندهان پایگاه های مقاومت در میان خانوارهایی که تاکنون از کمک های مومنانه بهره مند نشده اند، توزیع می شود. مراحل بعدی این رزمایش دهه اول محرم و آخر صفر خواهد بود.
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع)ایلام افزود: در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه با همراهی پویش امید و همدلی، سپاه و بسیج، آستان قدس رضوی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، مردم و خیرین تعداد ۴۲ هزار بسته معیشنی به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال در بین مردم توزیع شد.
 
انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب