سرویس: استان ایلام
کد خبر: 46444
|
00:48 - 1399/05/15
نسخه چاپی

بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون:

رزمایش کمک مومنانه نماد همدلی و خدمت بی منت است

رزمایش کمک مومنانه نماد همدلی و خدمت بی منت است
بازیگرتئاتر،تلویزیون وسینما گفت:تأمین حقوق نیازمندان و مستمندان جامعه، مستلزم برآورد نیاز، تأمین منابع مالی و سازوکاری برای حمایت از آنان است.

"صید فاضل خانی"، بازیگر تئاتر وسینما در گفتگو با ایلام بیدار با اشاره به آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه گفت:یکی از شیوه های رفتاری ائمه اطهار (ع) رسیدگی به وضعیت مستضعفان و نیازمندان جامعه بوده است که این شیوه می تواند راهگشای تمام مسلمانان باشد.

خانی اظهار کرد:به نظر من نامگذاری طرح کمک مومنانه  خیلی زیبا و هوشمندانه انتخاب شده است، آدم مومن برای رضای خدا همیشه سعی میکند، گره از کار یک مومن دیگر باز کند و چقدرخوب است  که در این طرح دل عده ای از مردم که از شرایط بد اقتصادی رنج میبرند و ممکن است ک چند وعده یا بعضاً چند روز غذای درست و حسابی نخورده باشند، به وسیله خیرین و مردم دلشان شاد شود، و این حرکت و اقدام بسیار ازشمند و بزرگ است.
 
وی در ادامه افزود: همه ما پیرو اهلبیت(ع) هستیم و اگر قرار هست که از زندگی معصومین (ع) الگو بگیریم، باید اینگونه طرح ها را بیشتر و بهتر به آن اهمیت داده و همچنان در این راه قدم های خوبی برداریم.
این بازیگر سینما ظهار کرد:تأمین حقوق نیازمندان و مستمندان جامعه، مستلزم برآورد نیاز، تأمین منابع مالی و سازوکاری برای حمایت از آنان است.
وی افزود: در روزهای اخیر شاهدیم که نیروهای بسیجی و پاسداران سبزپوش سپاه بدون هیچ چشم داشتی در رزمایش کمک مومنانه به نیازمندان و مستمندان جامعه کمک می کنند.
 
خانی بیان کرد: عملکرد سپاه و بسیج در رزمایش کمک مومنانه عالی بوده است و مردم قطعا از عملکرد این ارگان رضایت کامل را دارند.
 خانی بیان داشت:کمک به نیازمندان در همه ایام سال نیاز به فرهنگ سازی دارد، ما معتمدان و افراد شناخته شده باید برای کمک به نیازمندان و مستضعفان جامعه پیش قدم باشیم.
 
انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب