سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 46365
|
00:01 - 1399/05/13
نسخه چاپی

ایلام بیدارگزارش می دهد؛

نقش گروه‌های جهادی در عمران و آبادانی کشور/ ۴۶گروه جهادی در ایوان فعالیت می کنند

نقش گروه‌های جهادی در عمران و آبادانی کشور/ ۴۶گروه جهادی در ایوان فعالیت می کنند
گروه های جهادی نقش مهمی در آبادانی و ساخت و سازها و خدمت رسانی دارند اگر تلاش ها و خدمات گروه های جهادی نباشد جبهه های حق و مقاومت آسیب های را متوجه خواهد شد.

به گزارشايلام بيدار،هر جهدی جهاد نیست، آنگاه که تلاشی مضاعف در برابر مانعی مشخص صورت بگیرد، جهاد اتفاق افتاده و لازمه این کار دارا بودن از یک روحیه حسینی است ، روح که بلند شود گام هایش نیز به اندازه قامتش خواهد شد.

حال وقتی گروهی عزم چنین حرکت زیبایی می کنند و این روحیه حسینی آنان را با خود می برد تا دور دست ترین نقاط محروم تا آنجا که دیگر نه وسیله نقلیه ای می گذرد و نه خبری از هیاهوی زندگی شهری است، تنها هیاهوی موجود بازی کودکان معصوم و بی آلایش در کوچه پس کوچه های روستاست هم آنجا که جاده های خاکی، با دیوارهای کاه گلی خانه ها هم رنگ اند، آنجا که مردم روستا خاکی برخورد می کنند و تو باید خاکی تر از هر زمان دیگر بساط سفارت خودت را در آن منطقه به پا کنی، سفارتی برای کار و تلاش.

 زوز گذشته جمعی ازجهادگران شهرستان ایوان با حجت الاسلام حیدری امام جمعه ایوان دیدار کردند.

نقش گروه‌های جهادی در عمران و آبادانی کشور ارزنده است.

دراین دیدارحجت الاسلام "علی حیدری"، امام جمعه ایوان  با تبریک اعیاد غدیر خم دهه امامت و ولایت و همچنین عید سعید قربان گفت: رهبر انقلاب فرموده است: زبان و قلم ما از زحمات شما گروه های جهادی ناتوان است، هرکاری که انسان در  نقطه تاریک عالم انسان انجام دهد اما برای خدا باشد اثر خود را خواهد گذاشت.

حجت الاسلام حیدری در ادامه با اشاره به اطلاع رسانی فعالیت های گروه های جهادی بیان کرد: باید کارهای جهادی که در دورترین نقاط تلا ش و فعالیت می کنند بیان شود یعنی نعمت های الهی باید تشریح شود.

وی گفت:فعالیت های ارزشمندی از نگاه اسلام و انقلاب و رهبر انقلاب گروهای جاهدی دارند، زیرا در یک نظام ولایی زندگی می کنیم و جبهه های مختلف جهادی و فرهنگی در حال تلاش هستند و در مقابل شما قرار دارند.

با بیان اینکه گروه های جهادی نقش مهمی در آبادانی و ساخت و سازها و خدمت رسانی دارند گفت: اگر تلاش ها و خدمات  گروه های جهادی نباشد جبهه های حق و مقاومت آسیب های را متوجه خواهد شد.

فعالیت 46گروه جهادی در ایوان

در ادامه سرهنگ عارف یاسمی فرمانده سپاه ناحیه ایوان گفت:در شهرستان ایوان ۴۶گروه جهادی فعالیت می کنند.

سرهنگ یاسمی  ادامه داد:خوشبختانه گروه های جهادی شهرستان تاکنون بخوبی توانسته اند دربرهه های زمانی مختلف حضوری فعال داشته باشند.

وی بیان کرد:  گروه های جهادی در بحث آموزش مقوله های فرهنگی و عمرانی ورود کردند همچنین طی چند ماه گذشته طی نوبتهای مختلف اقدام به ضدعفونی سطح شهر و روستاهای شهرستان نموده اند.

انتهای پیام

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب