سرویس: سیاسی
کد خبر: 46211
|
07:35 - 1399/05/07
نسخه چاپی

وقتی اصلاح‌طلبان برای خودی‌ها راه فرار می‌سازند!/ انحراف از ماجرای رانت گندم با ایجاد موج خبری

وقتی اصلاح‌طلبان برای خودی‌ها راه فرار می‌سازند!/ انحراف از ماجرای رانت گندم با ایجاد موج خبری
اصلاح طلبان در برابر تخلفاتی که درباره آنها اعلام می شود نه تنها سکوت می کنند بلکه با طراحی خاصی سعی می کنند برای افراد نیز وجهه سازی کنند تا سخن منتقدان درباره آنها را بی اثر کنند.

به گزارشايلام بيدار،این روزها که بخشی از توان اصلاح طلبان برای تخریب مجلس شورای اسلامی صرف می شود، ماجرای تغییر و تحولات پست‌های مهم خانه ملت توسط این جریان سیاسی به عنوان هدفی برای شروع یک جنگ روانی و رسانه‌ای مورد توجه قرار گرفته است.

این جریان سیاسی اما در مورد مسائلی که از سوی نیروهای اصلاح طلب مطرح می شود، یا رویه سکوت را پیشه کرده یا اینکه با پرداختن و ایجاد موج خبری در سایر موارد سعی در انحراف اذهان عموم از موضوع تخلفات و احیانا فسادی دارد که از سوی نیروهای خودی صورت گرفته است.
 
در همین رابطه، موضوع تغییر رئیس دیوان محاسبات به حربه ای برای انحراف افکارعمومی از ماجرای تخلف رانت گندم درباره «سعید حجاریان» تئوریسین اصلاحات تبدیل شده است. اصلاح طلبان با تیترهایی مانند «یک مینی بوس اصولگرا» جنگ روانی را برای فراموشی ماجرای رانت گندم که ضربه شدیدی به خودکفایی این کالای اساسی و قوت روزانه مردم کشورمان وارد کرد، به پا کرده‌اند.
 
 
 
در همین راستا، وقتی موضوع اتهاماتی در وزارت صمت دوره «محمد شریعتمداری» و ماجرای دامادش مطرح شد، افکارعمومی سئوالات بسیاری در این خصوص داشت اما در همین رابطه یکی از خبرنگاران به گواه اصحاب رسانه در همین جریان سیاسی برای وی یک مصاحبه کارگردانی شده ترتیب داد.
 
گفته می شد که پشت صحنه این مصاحبه کارگردانی شده که به نوعی فیلم تبلیغاتی بود «فیاض زاهد» مشاور شریعتمداری قرار داشت.
 
 
در همان زمان «محمد مساعد» خبرنگاری که از روزنامه شرق برکنار شد و بسیاری علت این برکناری را فشار شریعتمداری و تیم رسانه ای او بر این روزنامه اصلاح طلب می دانستند، در توییتی به نقش فیاض زاهد و حضور همیشگی او در کنار شریعتمداری اشاره می کند و می نویسد:«پارسال وقتی قاچاق هزاران خودرو لو رفت ‎شریعتمداری جای پاسخ به رسانه‌ها، مصاحبه‌ای اختصاصی کرد. مردم اما نمی‌دانستند سوال‌کننده کسی نیست جز مشاور ارشدش (فیاض زاهد)! شریعت نه تنها مجازات نشد بلکه وزارت مهم‌تری گرفت! حالا در تصاویر اجلاس دیدمش، پشتش نشسته، با سمت جدیدش: مشاور وزیر کار!!»
 
 
جالب است که اصلاح طلبان در برابر تخلفاتی که درباره آنها اعلام می شود نه تنها سکوت می کنند بلکه با طراحی خاصی سعی می کنند برای افراد نیز وجهه سازی کنند تا سخن منتقدان درباره آنها را بی اثر کنند.
 
انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد