سرویس: استان ایلام
کد خبر: 46193
|
08:20 - 1399/05/06
نسخه چاپی

قهرمان کاراته جهان در گفتگو با ایلام بیدار مطرح کرد؛

صرفه جویی در مصرف برق با پویش "به وقت روشنایی"/ مردم با شرکت در این پویش مانع خاموشی ها شوند

صرفه جویی در مصرف برق با پویش "به وقت روشنایی"/ مردم با شرکت در این پویش مانع خاموشی ها شوند
قهرمان کاراته ایران وجهان گفت:پویش به وقت روشنایی با صرفه جویی در مصرف برق نتایج شگفت انگیزی را رقم خواهد زد.

 "ذبیح اله پورشیب"، قهرمان مسابقات کاراته ایران وجهان در گفتگو با خبرنگار ايلام بيدار گفت: در حال حاضر برای مسابقات داخلی وخارجی مشغول تمرین هستیم که امیدوارم نتایج خوبی بدست آوریم.

وی اظهار کرد:ویروس کرونا باعث رقم خوردن بسیاری از مشکلات در سطح جامعه شده که عده ای را بیمار و برخی از کسب وکارها را با مشکل مواجه کرده که امیدواریم با رعایت پروتکل های بهداشتی ویروس منحوس از جامعه ایران وجهان ریشه کن شود.

پورشیب در ادامه گفت:در فصل تابستان مصرف برق بالا رفته وباعث به وجود آمدن مشکلاتی در سطح کشور می شود.

قهرمان مسابقات کاراته ایران وجهان خاطرنشان کرد:واقعیت این است که زیرساخت های کشور توان پاسخ دهی به مصرف بالا را ندارند وبه همین جهت از این رویه ادامه داشته باشد مجبور به قطع برق برای ساعاتی خواهند بود.

وی یادآورشد:در طول تاریخ انقلاب اسلامی هر زمانی که مردم به میدان آمده اند موفقیت های بزرگی به دست آمده است وامروز هم اگر مردم با پویش به وقت روشنایی در اوج پیک مصرف فقط 15 دقیقه کولر را خاموش کند نتایج شگفت انگیزی رقم خواهد خورده  وبه میزان قابل توجهی از بودجه کشور صرفه جویی شده ودیگر نیازی به قطع برق نیست.

پورشیب بیان داشت: اگر پنج میلیون نفر دراین پویش شرکت کنند بودجه ای برابر بودجه آموزش وپرورش وحتی برابر بودجه عمرانی کشور صرفه جویی خواهد شد که رقم شگفت انگیزی است وبا همدلی وهمکاری مردم می توان به آن دست یافت.

این ورزشکار ایلامی تصریح کرد:با وحدت وهمدلی مردم هم می توان بروضعیت مصرف برق غلبه کرد وهم ویروس کرونا را شکست داد وقطعا این امر امکان پذیربوده ومی توان به آن دست یافت.

 

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد