سرویس: جهاد و مقاومت
کد خبر: 46171
|
09:04 - 1399/05/05
نسخه چاپی

امام جمعه چرداول:

عملیات مرصاد روز شکسته شدن هیمنه پوشالی استکبار بود

عملیات مرصاد روز شکسته شدن هیمنه پوشالی استکبار بود
امام جمعه چرداول گفت: عملیات مرصاد روز شکسته شدن هیمنه پوشالی استکبار بود

حجت السلام احمد امرایی در گفتگو با خبرنگار  ايلام بيدار  گفت: در سوم مرداد ماه سال ۱۳۶۷ و تنها چند روز پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ توسط جمهوری اسلامی ایران، منافقین با طراحی عملیاتی خیانت‌بار موسوم به «فروغ جاویدان» با شعار از «مهران تا تهران» با هماهنگی و حمایت صدام و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای رژیم بعثی عراق، در پی نابودی انقلاب و فروپاشی نظام اسلامی برآمدند.

وی اظهار کرد: اما رزمندگان با عملیاتی به نام «مرصاد» در روز پنجم مرداد ماه هیمنه پوشالی ونقشه های شوم دشمنان را درهم شکستند وهمزمان وجود خائنانه منافقین از کشور پاکسازی شد.

امرایی در ادامه گفت: منافقین یکی از سازمان های تروریستی هست که مردان وزنان بیگناهی در مناطق مختلف کشور قتل وعام کرده که باید باقی مانده های آن مجازات شوند نه اینکه مورد حمایت قرار بگیرند.

امام جمعه چرداول خاطرنشان کرد: این نشان دهنده خوی وحشی گری آمریکایی ها وهمدستانش هست که از سازمان هایی حمایت می کنند که مردم را به خاک وخون کشیده اند.

وی بیان داشت: در عملیات مرصاد  خسارت های فراوانی به منافقین وارد شد که حدود 4هزار و800 نفر از نیروهای مجاهد خلق کشته شدند که امیدواریم باقی مانده های آن هم مجازات شوند.

امرایی عنوان کرد: در عملیات مرصاد با همراهی ارتش وسپاه وفرماندهی شهید صیاد شیرازی برای مقابله با خیانت منافقین و مزدوران استکبار جهانی، آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل و بازپس‌گیری مناطق اشغال شده در خطوط جبهه میانی جنگ در دو مرحله منافقین وتجهزاتشان درهم کوبیده شده ونقشه های شوم استکبارجهانی بازهم باطل شد.

امام جمعه چرداول تصریح کرد: اتحاد وهمدلی مردم در سایه ولایت رمز موفقیت نظام جمهوری اسلامی است که تا امروز نقشه های خیانت بار دشمنان نظام جمهوری اسلامی به سرکردگی آمریکا را با شکست مواجه کرده وحتی  آمریکا در حال نابودی وافول است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد