سرویس: استان ایلام
کد خبر: 46092
|
00:06 - 1399/05/01
نسخه چاپی

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام:

مصالحه 80درصدی پرونده‌های قضایی در ایلام

مصالحه 80درصدی پرونده‌های قضایی در ایلام
فرمانده انتظامی شهرستان ایلام، گفت: با تلاش کارشناسان مشاوره و مددکاری کلانتری‌های شهر ایلام، 80درصد پرونده‌های قضائی در سه ماهه ابتدای سال جاری به مصالحه ختم شده است.

به گزارشايلام بيدار،سرهنگ جمال موسوی فرمانده انتظامی شهرستان ایلام اظهار داشت: یکی از اقدامات ارزنده مددکاران اجتماعی که مدت هاست با استقبال عمومی مراجعان به کلانتری‌ها صورت می‌گیرد انجام مصالحه بین طرف‌های پرونده است.

وی با اشاره به اینکه تمام کلانتری‌های مرکز شهر ایلام، دارای مددکار اجتماعی است، خاطرنشان کرد: تنها بخش انتظامی بخش چوار فاقد مددکار اجتماعی بوده که اقدامات لازم جهت تجهیز مرکز مشاوره و مددکاری صورت گرفته و ان‌شاالله در آینده شاهد راه اندزای این مرکز نیز خواهیم بود.

این مقام انتظامی با بیان اینکه خوشبختانه بیش از 80 درصد پرونده‌های ارجاعی به کلانتری‌های شهر ایلام در سه ماهه ابتدای سال جاری منجر به مصالحه شده، ادامه داد: اختلافات خانوادگی، حقوقی، نزاع، درگیری و مزاحمت‌ها از جمله پرونده‌های مددکاران اجتماعی کلانتری‌ها است.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با اشاره به انجام مشاوره رایگان در این مراکز، گفت: شهروندان می‌توانند روزانه و در ساعات اداری با مراجعه به کلانتری‌های شهر ایلام از انجام خدمات مشاوره‌ای بهره مند شوند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب