سرویس: استان ایلام
کد خبر: 46010
|
08:30 - 1399/04/29
نسخه چاپی

رئیس کمیته امداد شهرستان ایوان خبر داد؛

اجرای ۸۴ طرح اشتغالزایی برای نیازمندان شهرستان ایوان

اجرای ۸۴ طرح اشتغالزایی برای نیازمندان شهرستان ایوان
رئیس کمیته امداد شهرستان ایوان از اجرای ۸۴ طرح اشتغالزایی برای مددجویان و نیازمندان جویای کار در شهرستان ایوان طی ۴ ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارشايلام بيدار،"حمید ایراندوست"، رئیس کمیته امداد شهرستان ایوان از اجرای ۸۴طرح اشتغالزاییبرای مددجویان ونیازمندانجویای کار در این شهرستان طی ۴ ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: این طرح‌ها در زمینه دامداری ، پرورش گاو شیری ، مغازه داری و غیره اجرا و راه اندازی گردیده اند.

او بیان کرد: از این تعداد طرح ایجاد شده ، ۲۶ طرح آن از محل اعتبارات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد بوده که در این زمینه بیش از ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال پرداخت شده.

ایراندوست افزود: تعداد ۵۸ طرح نیز از محل منابع و تسهیلات بانکی پرداخت شده که در این زمینه نیز بیش از ۲۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان ایوان ، برگزاری دوره‌های آموزش مهارت‌های شغلی برای مددجویان را یکی دیگر از برنامه‌های اشتغالزایی عنوان کرد و ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون ۲ دوره آموزشی برای ۳۳ نفر از مددجویان در زمینه خیاطی و نوغان داری برگزار شده که در این زمینه اعتباری بالغ بر ۱۴۳ میلیون ریال هزینه شده است.

او مطرح کرد: هدف ما این است که این دوره‌های آموزشی باعث ایجاد شغل برای افراد جویای کار شود.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد