سرویس: استان ایلام
کد خبر: 45990
|
09:20 - 1399/04/28
نسخه چاپی

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه خبر داد؛

اجرای بیش از 35 هزار طرح عمرانی و غیرعمرانی سپاه در استان ایلام

اجرای بیش از 35 هزار طرح عمرانی و غیرعمرانی سپاه در استان ایلام
فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه گفت: در مجموع در استان ایلام ۶۵۱۷ پروژه عمرانی و ۲۸۸۴۲ پروژه غیر عمرانی با اعتبار بیش از ۱۸۰ میلیارد تومن هزینه شده است.

به گزارشايلام بيدار، سردار "ضیاالدین حزنی"، دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه سردار حزنی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه صبح امروز (شنبه) در بدو ورود به استان ایلام و در جمع خبرنگاران گفت: تا به امروز در ساخت و مذمت مسکن محرومین و مددجویان ۱۴۳۶ پروژه با اعتبار بیش از ۳۰ میلیارد تومان در ایلام هزینه شده است.

وی اظهار کرد: در بحث مرکز و ایجاد مساجد و خانه عالم و مرمت حوزه علمیه ۳۹۵ پروژه با اعتبار بیش از ۲۵ میلیارد تومان در ایجاد خانه بهداشت و غسالخانه ۳۹۲۵ پروژه با اعتبار بیش از ۱۱ میلیارد تومان، در حوزه کشاورزی ۲۵۹ پروژه به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد تومان بهسازی مزار شهدا، مدارس و کتابخانه ها، راه روستایی ، پروژه های فرهنگی ورزشی و تهیه جهیزیه و توزیع سبد های غذایی و البسه و لوازم التحریر اقداماتی صورت گرفته است.

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه افزود: در مجموع در استان ایلام ۶۵۱۷ پروژه عمرانی و ۲۸۸۴۲ پروژه غیر عمرانی با اعتبار بیش از ۱۸۰ میلیارد تومن هزینه شده است.

وی بیان کرد: سپاه در محرومیت زدایی مسئولیتی ندارد، در واقع ما براساس رسالت پاسداری ورود کرده ایم، محرومیت زدایی وظیفه دولت است و ما هم در کنار آنان خواهیم بود.

حزنی اضافه کرد: آب و اشتغال مهمترین اهداف سپاه از ورود به پروژه های محرومیت زدایی است.

وی با بیان اینکه دنبال اهداف مقدس نظام و خوشحالی مردم هستیم، گفت: سپاه و بنیاد مستضعفین و کمیته امداد، آستان رضوی و ستاد اجرایی فرمان امام یک قرارگاهی را برای کمک مومنانه تشکیل دادند.

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه عنوان کرد: ۱۰ میلیون سبد کمک مومنانه در مرحله اول تهیه شده است و در این راستا سپاه کلیه آشپزخانه های خود را در اختیار خیرین و تمام نانوایی های خود را در اختیار اصناف و خیرین قرار داده است.

امروز و در جریان سفر فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه تعداد ۱۵۹ واحد از منازل مسکونی احداثی مشترک میان سپاه و مددجویان کمیته امداد افتتاح می شود.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب