سرویس: سیاسی
کد خبر: 45967
|
07:34 - 1399/04/28
نسخه چاپی

رویکرد جدید قوه قضائیه اثربخشی تلاش‌های مجلس را افزایش داده است

رویکرد جدید قوه قضائیه اثربخشی تلاش‌های مجلس را افزایش داده است
نماینده ناظر مجلس در شورای پول و اعتبار در نامه‌ای خطاب به رئیس قوه قضائیه بیان داشت: رویکرد جدید قوه قضائیه، اثربخشی تلاش های مجلس، شورای پول و اعتبار و بانک مرکزی برای اصلاح نظام بانکی را افزایش داده است.

به گزارشايلام بيدار،«محمد حسین حسین زاده بحرینی» نماینده ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای پول و اعتبار در نامه‌ای خطاب به  آیت الله ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه بیان داشت: بخشنامه اخیر جنابعالی، آن بخش از شبکه بانکی کشور را که با پایبندی به مقررات و اخلاق حرفه ای، حامی و در کنار تولیدکنندگان بوده اند را در مسیر حمایت بیشتر از تولید کشور، مصمم‌تر خواهد کرد. 

متن این نامه بدین شرح است:

حضرت آیت الله رئیسی
ریاست محترم قوه قضائیه

با سلام و احترام؛

برخود لازم می‌دانم به عنوان منتخب نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در شورای پول و اعتبار، از جنابعالی به خاطر بخشنامه ای که اخیرا صادر و محاکم قضایی را از صدور حکم به نفع بانک هایی که با تخطی از مصوبات شورای پول و اعتبار اقدام به اخذ سود و جرائم غیرمتعارف و بعضاً مرکب از مشتریان خود کرده یا می‌کنند، منع فرموده اید، سپاسگزاری کنم.

بی تردید، رویکرد جدید قوه محترم قضائیه، اثربخشی تلاش های مجلس شورای اسلامی، شورای پول و اعتبار و بانک مرکزی برای اصلاح نظام بانکی را افزایش داده و تولیدکنندگان کشور را که در شرایط سخت اقتصادی با غیرت دینی و ملی خود، چراغ تولید را روشن نگه داشته اند، دلگرم خواهد نمود. همچنین، بخشنامه اخیر جنابعالی، آن بخش از شبکه بانکی کشور را که با پایبندی به مقررات و اخلاق حرفه ای، حامی و در کنار تولیدکنندگان بوده اند را در مسیر حمایت بیشتر از تولید کشور، مصمم تر خواهد کرد. 
دوام توفیقات حضرت عالی را آرزومندم.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد