سرویس: استان ایلام
کد خبر: 45928
|
14:20 - 1399/04/25
نسخه چاپی

سپاه در همه عرصه ها در کنار مردم، پشتیبان و خادم مردم می باشد

سپاه در همه عرصه ها در کنار مردم، پشتیبان و خادم مردم می باشد
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در جمع کارکنان سپاه ناحیه ملکشاهی گفت: سپاه در همه عرصه ها در کنار مردم، پشتیبان و خادم مردم می باشد

به گزارشایلام بیدار، سردار "جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در جمع کارکنان سپاه ناحیه ملکشاهی گفت: سپاه پاسداران با حضور مؤثر در عرصه‌های مختلف خاری در چشم و استخوان در گلو برای استکبار شده است.

 

وی با بیان اینكه سپاه با هوشمندی و ابتکار عمل در مواجهه با نقشه‌های شوم دشمنان توانسته است، نقطه اتکای محکمی و منبع امیدی برای آزادی‌خواهان دنیا باشد، افزود: هرچه دشمنان تلاش می­کنند که معادلات را به نفع خودشان تغییر دهند شجاعت، بصیرت، عمل به هنگام، در وسط میدان بودن و ولایت‌مداری سپاه رشته‌هایشان را پنبه کرده است.

 

شاکرمی ادامه داد: استکبار با هجمه‌های گسترده عملیات روانی و دروغ‌پردازی سعی در کمرنگ کردن عظمت و کارآمدی سپاه در افکار عمومی را دارد اما سپاه در همه برهه های نظام با حضور موثر، حل معادلات پیچیده منطقه‌ای و انقلابی عمل کردن،  کارآمدی خود را ثابت کرده و رشد و بالندگی خود را به‌وجود آورده است.

 

وی اظهار كرد: در همین این ایام که بیماری کرونا در بسیاری از کشورها ناتوانی آنان را روز به روز آشکارتر می­کند فرهنگ ناب ایرانی ـ اسلامی و تفکر بسیجی باعث شده اوج زییایی در کمک و خدمت‌رسانی به مردم از طرف سپاه با همکاری بسیج و سایر نهادهای دیگر کشورمان در تاریخ ماندگار شود.

 

سردار شاکرمی در پایان این نشست از زحمات شبانه روزی کارکنان سپاه ناحیه ملکشاهی و بسیجیان بویژه در مبارزه با ویروس کرونا تقدیر و تشکر کرد و بر وفاق و همگرایی بین نیروهای نظامی و امنیتی با تمام توان تأکید نمود. در این بازدید میدانی از حوزه های مقاومت بسیج محلات برادران شهدای ملکشاهی، بسيج جامعه زنان و تعدادی از پایگاه‌های تابعه بازدید و سرکشی به عمل آمد و از نزدیک در جریان مسائل، مشکلات و اقدامات رده های بسیج قرار گرفت.

 

انتهای پیام /ک

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب