سرویس: استان ایلام
کد خبر: 45926
|
12:27 - 1399/04/25
نسخه چاپی

برگزاری نماز جمعه در استان ایلام لغو شد

برگزاری نماز جمعه در استان ایلام لغو شد
مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان ایلام از لغو برگزاری نماز جمعه مورخ ۲۷ تیرماه سال جاری در سراسر استان خبر داد.

به گزارشايلام بيدار، حجت الاسلام "محمد صادق پیمایی"، مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان ایلام در گفتگو با خبرنگاران رسانه های جمعی با بیان این مطلب، اظهار کرد: با توجه به تصممیات اتخاذ شده در ستاد استانی مبارزه با کرونا و تداوم وضعیت قرمز شیوع کرونا در استان نماز جمعه این هفته در سراسر استان لغو شده است.

 

وی با بیان اینکه نماز جمعه مورخ ۲۷ تیرماه سال جاری در هیچ یک از پایگاه های نماز جمعه و شهرستان های استان اقامه نمی شود، افزود: این تصمیم در راستای لزوم همکاری عمومی به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کویید ۱۹ و حفظ سلامتی آحاد مردم و نمازگزاران اتخاذ شده است.

 

مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان ایلام گفت: از مردم مومن و فهیم استان درخواست می شود که در کنار رعایت دستورالعمل های بهداشتی، همگی دست به دعا برداشته و با تضرع به درگاه الهی و استمداد از قدرت بی نهایت ذات باری تعالی و توسل به حضرات معصومین(ع) نقش معنوی و تاثیرگذار خویش را در رفع این بلیه عالم گیر فراموش نکنند.

 

حجت الاسلام پیمایی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی  از سوی اقشار مختلف مردم، بیان کرد: استفاده از ماسک در اماکن و معابر عمومی نقش مهمی در راستای جلوگیری از شیوع این بیماری دارد و موجب قطع زنجیره انتقال این ویروس منحوس می شود.

 

وی با بیان اینکه همه ما در برابر مبارزه با این ویروس و جلوگیری از شیوع آن مسئول هستیم، خاطرنشان کرد: مسئولیت اجتماعی همه مردم و مسئولان حکم می کند که برای مهار و شکست هر چه زودتر  ویروس کرونا، تمام پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و دیگران را نیز به این امر توصیه کنیم.

 

مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان ایلام با اشاره به اینکه امیدواریم با توکل برخدا و همت والای مردم استان در رعایت پروتکل های بهداشتی شاهد کاهش آمار مبتلایان به کرونا در استان و عادی شدن وضعیت باشیم، گفت: برای برگزاری نماز جمعه در هفته آینده نیز با توجه به وضعیت استان از نظر شیوع کرونا تصمیم گیری و اطلاع رسانی خواهد شد.

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب