سرویس: اقتصادی
کد خبر: 45881
|
08:10 - 1399/04/24
نسخه چاپی

پیشنهاد تمدید مهلت ثبت‌نام تسهیلات کرونایی

پیشنهاد تمدید مهلت ثبت‌نام تسهیلات کرونایی
سخنگوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با تاخیر در فرآیند اجرایی تسهیلات کرونایی کسب و کارها مواجه هستیم، بنابراین درخواست تمید مهلت ثبت‌نام و پرداخت را به کارگروه اقتصادی ارائه دادیم.

به گزارشايلام بيدار،  پرداخت تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا از جمله برنامه‌های دولت برای حمایت از ثبات اشتغال و بنگاه‌های اقتصادی بود. «محمد شریعتمداری» وزیر تعاون روز گذشته در سومین نشست «کمیته راهبری اجرای دستورالعمل اعطای تسهیلات ویژه کرونا» که برای بررسی روند اعطای این تسهیلات برای کسب و کارهای آسیب‌دیده برگزار شد تمدید مهلت ثبت نام و پرداخت تسهیلات را امری ضروری دانست و گفت که برای ثبت‌نام مراجعان به سامانه کارا و دریافت تسهیلات ویژه کرونایی هر دستگاه باید در ظرف زمانی مشخص به مخاطبان خود اطلاع‌رسانی کند.

 «حامد شمس» سخنگوی این وزارتخانه نیز امروز اعلام کرد که با توجه به کندی ثبت نام و مشکلات اجرایی در پرداخت تسهیلات وِیژه کرونایی از کار گروه اقتصادی کرونا در خواست خواهیم کرد تا  تسهیلات را با فرآیند بهتر در اختیار متقاضیان قرار دهند.

وی افزود: قرار بود ۱۳ دستگاه بانک اطلاعاتی زیرمجموعه آسیب‌دیده از کرونا را اعلام کنند، تنها ۹ دستگاه اطلاعات را به در اختیار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای ارسال پیامک به مشمولان قرار دادند.

شمس ادامه داد: البته این وزارتخانه نیز به موقع پیامک ارسال نکرده است، بنابراین در فرآیند اجرایی هم از نظر اعلام دستگاه‌ها و از نظر ارسال پیامک با تاخیر مواجه هستیم که درخواست تمدید مهلت ثبت‌نام و پرداخت وام را کارگروه اقتصادی ارائه کردیم و امیدواریم که موافقت شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب