سرویس: استان ایلام
کد خبر: 45863
|
00:05 - 1399/04/24
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت:

سپاه حامی وپشتیبان مردم

سپاه حامی وپشتیبان مردم
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع)استان ایلام گفت:سپاه در همه عرصه ها پشتیبان وخادم مردم می باشد این توفیق را دارد که کار را فقط برای خدا انجام می دهد.
به گزارش ایلام بیدار،سردار "جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در جمع کارکنان سپاه ناحیه مهران گفت: سپاه در همه عرصه ها در کنار مردم، پشتیبان و خادم مردم می باشد و این توفیق را دارد که کار را فقط برای خدا انجام می دهد، زیرا کاری که برای خدا باشد ماندگار خواهد ماند. به شما عزیزان عرض می کنم فضا باید فضای همدلی و همکاری باشد تا روحیه امید در دل مردم ایجاد شود.
 
وی اظهار کرد:دشمنان و قدرت های بزرگ هم اکنون دچار چالش و مشکلات داخلی و اقتصادی هستند  که با استفاده از این چالش، محیط دیگر جوامع را نیز تحت تأثیر قرار می دهند. از آنجا که این ابرقدرت هادر آستانه فروپاشی، اضمحلال و آسیب هستند‌؛ به ناچار مشکلات خود را به درون کشورهای دیگر، مانند کشورهای غرب آسیا رسوخ می دهند. 
 
سردار شاکرمی در پایان این نشست از زحمات شبانه روزی کارکنان سپاه ناحیه مهران و بسیجیان بویژه در مبارزه با ویروس کرونا تقدیر و تشکر کرد و بر وفاق و همگرایی بین نیروهای نظامی و امنیتی جهت کنترل مرز و مقابله با قاچاق با تمام توان تأکید نمود.
 
در این بازدید میدانی از حوزه های مقاومت شهری محمدرسول الله(ص)، بسيج جامعه زنان، شهدای والفجر(5) و تعدادی از پایگاه‌های تابعه بازدید و سرکشی به عمل آمد و از نزدیک در جریان مسائل، مشکلات و اقدامات رده های بسیج قرار گرفت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب