سرویس: سیاسی
کد خبر: 45859
|
13:52 - 1399/04/23
نسخه چاپی

پشت پرده انتشار گفتگوی احمدی نژاد در ایران اینترنشنال چیست؟/ چرا صاحب اثر پیگیری حقوقی نمی‌کند؟

پشت پرده انتشار گفتگوی احمدی نژاد در ایران اینترنشنال چیست؟/ چرا صاحب اثر پیگیری حقوقی نمی‌کند؟
چرایی انتشار این گفت و گو توسط رسانه ای که بودجه آن از سوی رژیمی تامین می شود و طی سال های گذشته دستش به خون هزاران کودک یمنی آغشته شده است؛ محل سوال و تامل است.

به گزارشايلام بيدار،گفت و گوی هفته گذشته «محمود احمدی نژاد» با بهمن بابازاده در خصوص خوانندگان موسیقی آنچنان که باید جنجالی نشد. تا اینکه این مصاحبه سر از رسانه ضدانقلاب که از سوی سعودی‌ها ارتزاق می شود در آورد.

فارغ از محتوی پخش شده از گفتگوی محمود احمدی نژاد با یک خبرنگار در خصوص موضوعات فرهنگی و هنری روش انتشار آن سئوالات زیادی را به وجود آورد که باید مورد بررسی و دقت قرار گیرد.
 
علی رغم این که این رسانه صرفاً اقدام به انتشار بخشی از این گفت و گو کرده، شبکه «ایران اینترنشنال» وابسته به رژیم سعودی بدون اجازه از صاحب اثر اقدام به انتشار کامل این گفت و گو کرده است.
 
در این میان باید منتظر بود و دید آیا صاحب امتیاز این اثر علیه این شبکه وابسته به رژیم سعودی که اقدام به انتشار کامل این گفت و گو کرده است، اعتراض حقوقی می کند یا خیر؟
 
طرح شکایت و اعتراض حقوقی از این جهت مطرح می شود تا مشخص شود که آیا ایران اینترنشنال بدون اجازه اقدام به انتشار کامل این گفت و گو کرده یا مباحث دیگری در پشت پرده این ماجرا مطرح است.
 
در حقیقت چرایی انتشار این گفت و گو توسط رسانه ای که بودجه آن از سوی رژیمی تامین می شود و طی سال های گذشته دستش به خون هزاران کودک یمنی آغشته شده است؛ محل سوال و تامل است.
 
باید مشخص شود که سیاست و هدف این رسانه سعودی از انتشار این گفت و گو چیست؟ و اینکه صرف نظر از هر گونه غرض ورزی باید روشن شود آیا رسانه ای که این گفت و گو را ترتیب داده، در جریان انتشار این اثر توسط ایران اینترنشنال بوده یا از این ماجرا بی خبر است؟
 
دست آخر تنها با پیگیری حقوقی و طرح شکایت از این رسانه رژیم سعودی مشخص خواهد شد که پشت پرده این ماجرا چیست.
 
انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب