سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 45831
|
00:10 - 1399/04/23
نسخه چاپی

ایلام بیدارگزارش می دهد؛

ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی دراماکن ورزشی ایوان

ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی دراماکن ورزشی ایوان
برخی باشگاه‌های ورزشی در ایوان با وجود ممنوعیت فعالیت به صورت چراغ خاموش بازگشایی شده‌اند.

به گزارش ایلام بیدار،شیوع بیماری کرونا و قرار گرفتن شهرستان ایوان در وضعیت قرمزفعالیت باشگاه‌های ورزشی متوقف شد و ورزشکاران همچنان منتظر سفید اعلام شدن وضعیت و بازگشایی مجددا اماکن ورزشی هستند.

با وجود ممنوعیت فعالیت باشگاه‌ها اما در برخی مناطق  مشاهده می‌شود که باشگاه‌ها فعالیت‌های خود را به صورت چراغ خاموش آغاز کرده‌اند و مشغول فعالیت هستند، این در حالی است که آمار مبتلایان به بیماری کرونا در ایوان  درحال افزایش،است

نظارت ناکافی بر باشگاه‌ها، وجود باشگاه‌های غیرمجاز و یا برخورد سلیقه‌ای مسئولان ورزشی از مهمترین عواملی است که به این باشگاه‌داران جسارت فعالیت داده است.

برخی از شهروندان در تماس‌های مکرر با خبرگزاری ایلام بیداراز فعالیت‌ باشگاه‌های ورزشی محل سکونت خود ابراز گلایه داشتند و از خطر شیوع بیماری در محلات خود بسیار نگران بودند و خواستار برخورد جدی‌تر با این موضوع شدند.

 

پلمپ 8 باشگاه پرورش اندام به دلیل عدم رعایت پروتکلهای بهداشتی در ایوان 
 
فرمانده انتظامي شهرستان ایوان گفت: به جهت پیشگیری از انتشار ویروس کرونا تعداد 8 باشگاه پرورش اندام پلمب شدند. 
 
 سرهنگ "سعید عالی پور"فرمانده انتڟامی ایوان ظهار داشت: در جهت حفظ سلامت آحاد جامعه و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا بازدید از واحدهای صنفی و ورزشی سطح شهرستان به صورت ویژه در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان قرار دارد.
 
وي افزود: با هماهنگی دستگاه قضائی و با همکاری شبکه بهداشت و درمان و اداره ورزش و جوانان شهرستان از تعداد 14 باشگاه ورزشی شهرستان بازدید که در تعاقب آن 8 باشگاه پرورش اندام که بدون توجه به مصوبات ستاد پیشگیری از بیماری کرونا اقدام به فعالیت کردند به جهت حفظ سلامت جوانان و آحاد جامعه پلمب شدند.
 
وی ادامه داد: در ایام قبل، از طریق اداره ورزش و جوانان، مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا به تمامی باشگاه ورزشی در سطح شهرستان ابلاغ که متاسفانه این 8 واحد با توجه به وضعیت قرمز شهرستان به فعالیت خود ادامه دادند.
 
سرهنگ عالی پور یادآور شد: این طرح کماکان ادامه دارد و حفظ سلامت و امنیت  شهروندان خط قرمز پلیس بوده و در این راستا با صنوفی که سلامت جامعه و شهروندان را به مخاطره بیندازد برابر قانون با آنها برخورد می شود. 
 
 
 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب