سرویس: اجتماعی
کد خبر: 45759
|
00:06 - 1399/04/21
نسخه چاپی

فرماندار شهرستان چرداول؛

11 کارخانه و واحد تولیدی درچرداول فعالیت می‌کنند

11 کارخانه و واحد تولیدی درچرداول فعالیت می‌کنند
فرماندار شهرستان چرداول، گفت: 200 نیروی کار در 11 واحد صنعتی، کارخانه و شرکت تولیدی مشغول به کار هستند.

به گزارشايلام بيدار،الیاس فتاحی"،فرماندار شهرستان چرداول؛ گفت: واحدهای تولیدی و کارخانه‌ها در تحقق شعار سال جهش تولید و همچنین اشتغال پایدار نقش به سزایی دارند، این درحالی است 21 کارخانه و واحد تولیدی در سطح شهرستان وجود دارد که در این میان 11 کارخانه آن و با اشتغالزایی 200 نفر در چرداول فعالیت می‌کند.

وی افزود: تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا موانع و مشکلات واحدهای غیر فعال را مرتفع و زمینه احیا آن‌ها و بازگشت‌شان به عرصه تولید را فراهم کنیم.

فرماندار چرداول، تصریح کرد: کارخانه فولاد گستر آتنا با ظرفیت سالانه 300 هزار تن در شرق استان و با اشتغالزایی 70 نفر از پرسنل بومی، ارائه خدمت می‌دهد.

تولید مقاطع فودلادی تو خالی HSS

وی بیان کرد: این شرکت به عنوان یکی از پیشگامان عرصه تولید، مقاطع فولادی تو خالی Hss تولید می‌کند.

فرماندار چرداول به دیگر کارخانه فعال کوشاب غرب اشاره کرد و گفت: نوع محصول تولید شده ماالشعیر و نوشابه‌های گازدار و انرژی زا است که حدود 45  نفر مشغول کار در این کارخانه هستند.

وی به کارخانه کولاک غرب نیز اشاره کرد و گفت: عمده محصولات این کارخانه آب معدنی و نوشابه‌های انرژی زا است که عمده صادرات آن به کشور عراق است.

فرماندار چرداول در پایان بیان کرد: در این کارخانه نیز 23 نفر به صورت مستقیم و 20 نفر به صورت غیر مستقیم مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد