سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 45757
|
00:01 - 1399/04/21
نسخه چاپی

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام:

تقاطع غیرهمسطح ارغوان ایلام امسال زیر بار ترافیک می‌رود

تقاطع غیرهمسطح ارغوان ایلام امسال زیر بار ترافیک می‌رود
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام با اشاره به اینکه تقاطع غیرهمسطح ارغوان ایلام امسال زیر بار ترافیک می رود، گفت: این طرح بخشی از زیرساخت های حوزه اربعین در استان است.

به گزارشايلام بيدار،علی اصغر کاظمی در بازدید از عملیات تکمیلی زیرگذر ارغوان شهر ایلام اظهار کرد: یکی از نقاطی که در سال‌های اخیر باعث ایجاد گره ترافیکی در ایام اربعین می‌شد محدوده میدان ارغوان شهر ایلام بود، که احداث پل روگذر و زیرگذر ارغوان به منظور کاهش بار ترافیکی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با هدف رفع گره ترافیکی ورودی شهر ایلام از سمتحمیلو دسترسی مسیر برگشت کنارگذر شرقی و دره ارغوان به داخل شهر ایلام عملیات احداث این پل زیر گذر که تکمیل کننده تقاطع غیر همسطح ارغوان است اجرایی شد و در ایام ترافیک اربعین سال گذشته به صورت موقت زیر بار ترافیک قرار گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام تاکید کرد: طول پل زیرگذر ارغوان ۴۲ متر است و در مجموع طولرمپهایورودی و خروجی آن یک کیلومتر است که برای احداث آن ۸۵ هزار متر مکعب خاکبرداری صورت گرفته است.

وی با اشاره به هزینه ۱۵۰ میلیارد ریالی پروژه زیرگذر ارغوان اضافه کرد: در صورت تأمین اعتبار این تقاطعغیرهمسطحظرف چند ماه آینده، تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه پیمانکار مربوطه هم اکنون مشغول دیوار کشی و ایمن سازیرمپهایطرفین این پروژه است، گفت: ایمن سازی، کاهش ترافیک ورودی شهر ایلام و همچنین دسترسی مسافرین از کنارگذر شرقی ایلام و دره ارغوان به داخل شهر از جمله اهداف اجرای این پروژه است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب