سرویس: استان ایلام
کد خبر: 45548
|
19:17 - 1399/04/12
نسخه چاپی

نماز جمعه در هفت شهر ایلام اقامه نمی‌شود

نماز جمعه در هفت شهر ایلام اقامه نمی‌شود
رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان ایلام گفت: نماز عبادی، سیاسی جمعه این هفته در شش شهرستان و یک بخش این استان اقامه نمی‌شود.

به گزارشايلام بيدار، حجت الاسلام محمدصادق پیمایی روز پنجشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اعلام وضعیت قرمز برای شهرستان های ایلام، ایوان، آبدانان، دره شهر، چرداول و دهلران و بخش چوار به دلیل شیوع کرونا و ضرورت رعایت فاصله اجتماعی و دستورالعمل های بهداشتی و ضرورت حفظ سلامت جامعه، نماز جمعه فردا برگزار نخواهد شد.

وی ادامه داد: بر اساس مجوز ستاد کرونا اجازه برگزاری نماز جمعه در سایر شهرستان های استان داده شده است و این آیین فردا اقامه خواهد شد.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان ایلام یادآور شد: نمازگزاران باید تمام موازین بهداشتی پیشگیرانه فردی و اجتماعی و همچنین فاصله گذاری اجتماعی در محل برگزاری نماز را رعایت و مهر و سجاده شخصی و ماسک همراه داشته باشند.

وی تاکید کرد: همچنین پیش و پس از اقامه نماز محل برگزاری نماز جمعه ضدعفونی و گندزدایی می شود و کارشناسان بهداشتی با استفاده از دستگاه تب سنجی و غربالگری پیش از ورود نمازگزاران آنها را مورد سنجش سلامت قرار می دهند و از ورود نمازگزاران مشکوک به کرونا به محل برگزاری نماز جمعه جلوگیری می کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد