سرویس: جهاد و مقاومت
کد خبر: 45531
|
08:07 - 1399/04/12
نسخه چاپی

«ماجرای عجیب یک جشن تولد» رونمایی شد

«ماجرای عجیب یک جشن تولد» رونمایی شد
مراسم رونمایی از کتاب «ماجرای عجیب یک جشن تولد» همزمان با اولین سالگرد رجعت پیکر شهید مهدی ثامنی راد عصرگاه روز سه شنبه مورخ ۱۰ تیر ۱۳۹۹ در ورامین برگزار شد

به گزارشايلام بيدار، مراسم رونمایی از کتاب «ماجرای عجیب یک جشن تولد» روایت زندگی شهید مهدی ثامنی راد جدیدترین اثر جوادکلاته عربی است که روز سه شنبه ۱۰ تیرماه در سالن آمفی تئاتر سازمان تبلیغات اسلامی ورامین برگزار شد.

در این مراسم جمعی از مسئولان، خانواده معظم شهدا و خانواده شهید مهدی ثامنی راد و دوستداران کتب شهدا حضور داشتند.

همسر شهید در این مراسم بعد از تقدیر و تشکر از نویسنده گرامی جواد کلاته عربی،‌مدیریت نشر۲۷بعثت مازیارحاتمی، خانم‌ها سبزیان و زکی زاده که در جمع آوری و انتشار این کتاب کوشیدند درباره سخنان خود درباره حال و هوایش بعد از خواندن کتاب این‌گونه بیان کرد: « برگ برگ این کتاب لحظات زیندگی مردی است که با عشق زندگی کرد و مهربانانه به دنیانگریست و عاشقانه راهی را در پیش گرفت که ختم به معشوق واقعی شد.

وقتی سطر سطر کتاب را خواندم، در نظرم زندگی مردی را مرور کردم که چندسالی با او زیستم و لحظات با او بودن را نوشیدم اما برایم دنیایی از ناشناخته‌ها بود. هرچه بیشتر می‌گفت تشنه‌تر می شدم و هرچه بیشتر در کنارش زندگی می‌کردم عاشق‌تر.

این مراسم برنامه های متنوعی داشت از جمله: گروه سرود، دکلمه،پخش کلیپ برای اولین بار از شهیدمهدی ثامنی راد و همرزمانش قبل از عملیاتی که منجر به شهادت ایشان شد، سخنرانی دامادخانواده شهید ثامنی راد، بازگویی خاطرات هم‌رزم شهید توسط روح الله الیاسی نژاد، سخنرانی سردار حسن حسن‌زاده و در آخر چندکلامی از نویسنده کتاب جوادکلاته عربی درمورد مراحل نگارش کتاب و حال و هوایش موقع نوشتن زندگی‌نامه شهید.

در پایان مراسم از کتاب « ماجرای عجیب یک جشن تولد» و پوستر شهید مهدی ثامنی راد که توسط سعید قاسمی طراحی شده بود رونمایی گردید.

حسن ختام برنامه رونمایی اهدای تابلوی پوستر شهید منقش شده به امضای مادرشهید به جوادکلاته عربی و سعید قاسمی بود و عکس دسته جمعی و امضا و نوشتن یادگاری بر روی تابلوی جلدکتاب.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد