سرویس: استان ایلام
کد خبر: 45406
|
08:27 - 1399/04/05
نسخه چاپی

رئیس کل دادگستری استان ایلام خبر داد؛

آزادی 14 زندانی جرائم غیر عمد در ایلام همزمان با آغاز دهه کرامت

آزادی 14 زندانی جرائم غیر عمد در ایلام همزمان با آغاز دهه کرامت
رئیس کل دادگستری استان ایلام، گفت: تعداد 14 زندانی جرائم غیر عمد استان ایلام هم زمان با آغاز دهه کرامت به آغوش خانواده خود بازگشتند.

به گزارشايلام بيدار،، علی دهقانی رئیس کل دادگستری استان ایلام طی مراسمی به اهمیت آزادی زندانیان و اجر و پاداش اخروی این امر خداپسندانه اشاره کرد و گفت: کمک به آزادی زندانیان از فروپاشی خانواده جلوگیری می‌کند و بنیان خانواده را به دور از آسیب‌های اجتماعی، حفظ می‌کند.

وی افزود: امروز طی این مراسم تعداد 14 زندانی جرائم غیر عمد استان ایلام هم زمان با آغاز دهه کرامت به آغوش خانواده خود بازگشتند.

 رئیس کل دادگستری استان تصریح کرد: مشارکت همگانی و جمعی مردم استان و خیرین همیشه در صحنه، برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد، سبب اشاعه فرهنگ نوع دوستی و کمک به زندانیان نیازمند می‌شود.

ضرورت همکاری و همدلی خیرین و مردم

وی ادامه داد: کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و تلاش برای بازگشت آن‌ها به کانون خانواده، در حل بسیاری از مشکلات اجتماعی تاثیرگذار است و برای تحقق کامل این امر که یکی از برنامه‌های اصلی قوه قضائیه محسوب می‌شود؛ همکاری و همدلی خیرین و مردم ضروری است.

دهقانی تصریح کرد: مبلغ بدهی زندانیان آزاد شده دو میلیارد و ششصد و پنجاه میلیون تومان بود که با تخصیص ششصد و پنجاه میلیون تومان از ستاد دیه کشور و گذشت شکات، زمینه آزادی و بازگشت به کانون خانواده این افراد فراهم شد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب