سرویس: استان ایلام
کد خبر: 45308
|
08:29 - 1399/03/31
نسخه چاپی

رفع تصرف 10 هکتار از اراضی کشاورزی درچرداول

رفع تصرف 10 هکتار از اراضی کشاورزی درچرداول
فرمانده انتظامی شهرستان چرداول، گفت: 10 هکتار از ارضی کشاورزی که به سوله و شالی کوبی و خانه باغ تغییر کاربری یافته بودند در اختیار بخش کشاورزی و زراعی شهرستان قرار گرفت و رفع تصرف شدند.

به گزارشايلام بيدار،سرهنگ مظفر مهدی‌خانی فرمانده انتظامی شهرستان چرداول  گفت: در اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی ماموران انتظامی این فرماندهی با مشارکت و همکاری یگان حفاظت اراضی کشاورزی استان و کارشناسان اداره جهاد کشاورزی شهرستان، از تغییر کاربری 3 قطعه زمین کشاورزی جلوگیری کردند.

 وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی و در اجرای این عملیات 10 هکتار از ارضی کشاورزی که به سوله و شالی کوبی و خانه باغ تغییر کاربری یافته بودند در اختیار بخش کشاورزی و زراعی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول، گفت: اراضی کشاورزی می‌تواند سفره گسترده‌ای برای بخش عظیمی از جامعه و راه حلی مناسب برای پیشبرد  اقتصاد مقاومتی باشد اما متاسفانه توسط عده‌ای افراد سودجو و فرصت طلب زمین‌های کشاورزی تغییر کاربری یافته و منفعت آن فقط به جیب عده‌ای خاص می‌رود.

سرهنگ مهدی‌خانی ادامه داد: قبل از احداث هر گونه بنا در زمین‌های کشاورزی نسبت به دریافت استعلام از مراجع ذی‌صلاح و کسب مجوزهای قانونی اقدام کنند.

انتهای پیام

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب