سرویس: استان ایلام
کد خبر: 45224
|
07:22 - 1399/03/25
نسخه چاپی

سرپرست دادگاه بخش موسیان و دشت عباس:

لزوم به كارگيري افراد بومي در شرکت های صنعتی فعال در دهلران

لزوم به كارگيري افراد بومي در شرکت های صنعتی فعال در دهلران
سرپرست دادگاه بخش موسیان و دشت عباس گفت: در راستای اجراي ماده ۴۷ برنامه ششم توسعه براي به كارگيري افراد بومي، همه شرکت های فعال در منطقه باید جذب نیروی بومی را در اولویت کار خود قرار دهند.

به گزارشايلام بيدار،"عین الله نیازی فر "،سرپرست دادگاه بخش موسیان و دشت عباس گفت:متاسفانه یکی از مشکلات بزرگ استان ایلام به خصوص بخش موسیان، بحث اشتغال افراد غیر بومی است.

 

سرپرست دادگاه بخش موسیان و دشت عباس تصریح کرد: متاسفانه شرکت های فعال در منطقه، ظرفیتی که متعلق به افراد جویای کار بومی منطقه در شهرستان است  بدون توجه به این موضوع به افراد غیر بومی اختصاص می دهند.

 

وی گفت: متاسفانه در اکثر شرکت ها فعال در بخش موسیان و دشت عباس افراد غیربومی مشغول هستند  و این امر بیانگر عدم توجه به ماده۴۷ قانون برنامه ششم توسعه است، لذا دستگاه قضا در راستای احیای حفظ حقوق عامه و اجرای ماده 47 به كارگيري افراد بومي را با جديت پيگيري می کند و هر یک از شرکت های فعال این مواده قانونی توجه نکنند برابر قانون با آن ها برخورد خواهد شد.

 

نیازی فر تصریح کرد: قانون گذار به  موضوع اشتغال افراد بومی به خوبی  توجه کرده است و شرکت های نفتی هم باید با اولویت جذب پیمانکار بومی و به کار گیری  نیروها ی بومی را در اولویت قرار دهند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب