سرویس: استان ایلام
کد خبر: 45051
|
00:04 - 1399/03/17
نسخه چاپی

مسوول روابط عمومی ورزش و جوانان ایلام :

مسابقات موتورسواری ایلام لغو شد

مسابقات موتورسواری ایلام لغو شد
مسوول روابط عمومی ورزش و جوانان ایلام گفت: مسابقات موتورسواری که قرار بود صبح امروز در بام ایلام برگزار شود بدلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی تماشاگران لغو شد.

به گزارشايلام بيدار، سعید خسروی نژاد"مسوول روابط عمومی ورزش و جوانان ایلام گفت:مسابقه‌ بزرگ موتور سنگین حرکات نمایشی قرار بود صبح امروز برای اولین بار با حضور ۱۷ استان در بام ایلام برگزار شود.

وی افزود: با توجه به شیوع کرونا و لزوم جلوگیری از انتشار بیشتر این ویروس این رقابت ها بر اساس آیین نامه ابلاغی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری برگزار می شد اما تماشاگران با وجود هشدارهای لازم در این مسابقه بدون رعایت موارد بهداشتی حضور داشتند.

خسروی نژاد یادآور شد: با توجه به اینکه این ورزش قابل اجرا در سالن های سرپوشیده نیست بنابراین باید در محلی روباز و دارای استاندارد برگزار شود و سبب ایجاد ترافیک نشود و تنها مکان دارای چنین شرایطی بام ایلام است و همین امر سبب تجمع بیشتر مردم می شود.

مسوول روابط عمومی ورزش و جوانان ایلام گفت: با وجود فراهم کردن ۸۰۰ متر در ۲ طرف این پیست برای حضور تماشاگران و رعایت فاصله گذاری اما تعداد بالای تماشاگران دور از انتظار بود و متاسفانه این افراد بدون استفاده از ماسک و دستکش وعدم رعایت فاصله گذاری احتمال ایجاد خطر را دوچندان کردند.

خسروی نژاد اظهار داشت: برای حفظ سلامت همشهریان و تماشاگران حاضر با هماهنگی اداره ورزش و جوانان و هیات موتورسواری و اتومبیلرانی ایلام این مسابقات لغو و از تماشاگران درخواست شد محل را در اسرع وقت ترک کنند.

وی اضافه کرد: ۲۶ شرکت کننده از استان های ایلام، تهران، قم، اراک، همدان، شیراز، اصفهان، بندر عباس، بوشهر، خوزستان، مازندران، خراسان شمالی، خراسان رضوی، کرمان، آذربایجان غربی، گیلان و قزوین در این مسابقات حضور داشتند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب