سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 44889
|
17:33 - 1399/03/07
نسخه چاپی

سردار شاکرمی خبر داد؛

توزیع 42هزار بسته معیشتی رزمایش کمک مؤمنانه در استان ایلام

توزیع 42هزار بسته معیشتی رزمایش کمک مؤمنانه در استان ایلام
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام از توزیع 42هزار بسته معیشتی رزمایش کمک مؤمنانه در استان ایلام طی سه مرحله رزمایش خبر داد.

سردار "جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در حاشیه رزمایش کمک مومنانه در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت:خوشبختانه در استان ایلام قدم های خوبی در زمینه کمک به افرادی که کسب و کارشان در روزهای اخیرا بواسطه بیماری کرونا دچار آسیب شده و یا شغل خود را از دست داده اند، برداشته شده ،مردم،خیرین ،ستاد اجرایی حضرت امام(ره)،بنیاد علوی، وسایر نهادها مجموعه این عوامل در کنار هم قرار گرفتند که بحمدالله با احتساب این مرحله تاکنون بیش از 42هزار بسته معیشتی توزیع  شده است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام به نقش بسیج در این رزمایش اشاره کرد و اظهار کرد:بحمدالله بسیج هم مثل سنوات گذشته توانسته است در این عرصه نقش بی بدیلی را ایفا نماید،خوشبختانه همه گروهها هیات های مذهبی، روحانیت ....پای کار بودند.ودر فضای همدلی و همراهی این کار بزرگ صورت گرفت.

وی افزود:کارخوب وقابل تحسینی که طی روزهای گذشته  صورت گرفت تشکیل بانک اطلاعاتی جامع وکامل ازخانواده های جامعه هدف در سراسر استان بودکه دراین مرحله توانستیم بیش از هزار بسته معیشتی تحویل خانواده های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره)،و700بسته تحویل سازمان بهزیستی  نماییم .

سردار شاکرمی ادامه داد:در مراحل بعدی انشالله خانواده هایی که تاکنون موفق به دریافت بسته معیشتی نشده اند از این بسته ها بهره مند خواهند شد.

وی ادامه داد:از همه عوامل ودستندرکارانی که طی این مدت در فرآیند بسته بندی و توزیع این بسته ها  تلاش مضاعفی را از خود نشان داده اند تشکر وقدردانی می کنم

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام بیان داشت:مادر روزهای اول رزمایش به مردم عزیز استان قول دادیم که در کنارشان خواهیم بود انشالله برعهدمان پایبند بوده چرا که مسیر خدمت برای سپاه پاسداران فراهم است.

وی در پایان گفت:سپاه حافظ دستاوردهای نظام مقدس  است ودر همه صحنه ها حضور خواهد داشت به همین خاطر مورد هجمه دشمنان می باشد واین اصالت سپاه پاسداران است همانطور که مردم در صحنه هایسخت  برای رسیدن به قله های پیشرفت درکنارما بوده اندماهم درکنار مردم خواهیم بود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب