سرویس: استان ایلام
کد خبر: 44888
|
10:07 - 1399/03/07
نسخه چاپی

امام جمعه سیروان:

تحریم ناجا از سوی امریکا بزدلانه است

تحریم ناجا از سوی امریکا بزدلانه است
امام جمعه سیروان گفت: این چنین اقدامات بزدلانه ای هیچ خدشه ای در اقتدار فرزندان ایران وارد نمی کند و مردم ایران به مجموعه ناجا افتخار می کنند.

به گزارشايلام بيدار، حجت الاسلام والمسلمین "محمدحسن فریادی"، امام جمعه شهرستان سیروان در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار با اشاره به تحریم ناجا از سوی امریکا گفت: تحریم نیروی انتظامی توسط آمریکا با هدف تضعیف امنیت داخلی و نا امن کردن زندگی مردم بوده و جلوگيری از اقدامات پليس عليه تروريستهای تحت حمايت آمريكا انجام شده است.

فریادی اظهار کرد: با چنین اقداماتی از سوی آمریکا، نیروی انتظامی مقدرتر از گذشته برای تامین امنیت کشور تلاش خواهد کرد.

امام جمعه سیروان اقدام اخیر آمریکا را از روی استیصال عنوان کرد و افزود: چنین اقداماتی نمی‌تواند آسیبی به مردم ایران وارد کرده و مقاومت مردم و جمهوری اسلامی را بشکند.

وی گفت : افزایش تعداد فشارها بر روی جمهوری اسلامی به منظور به زانو در آوردن اراده ملت ایران انجام می‌شود و بزرگترین آرزوی ایالات متحده و رئیس جمهور خبیث آن، به پای میز مذاکره کشاندن ایران است.

فریادی بیان داشت : هنگامی که آمریکا نتوانسته مقاومت مردم را شکسته و نظام اسلامی را به پای میز تسلیم و ذلت بکشاند، دست به چنین اقداماتی می‌زند.

وی در پایان با محکوم کردن این اقدام آمریکا، گفت: این چنین اقدامات بزدلانه ای هیچ خدشه ای در اقتدار فرزندان ایران وارد نمی کند و ما مردم ایران به شما افتخار کرده و می کنیم.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب