سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 44885
|
09:43 - 1399/03/07
نسخه چاپی

امام جمعه چرداول:

مسئله ازدواج نیازمند همت مسئولانه است/ درماجرای رومینا اشرفی مطابق شرع اسلام عمل شود

مسئله ازدواج نیازمند همت مسئولانه است/ درماجرای رومینا اشرفی مطابق شرع اسلام عمل شود
امام جمعه چرداول گفت:مسئله ازدواج نیازمند همت مسئولانه است.

حجت السلام" احمد امرایی"، کارشناس مسائل مذهبی در گفتگو با خبرنگار ايلام بيدار در رابطه با حواشی قتل "رومینا اشرفی" گفت:باید روی مسئله ازدواج وفرهنگ سازی دراین زمینه به صورت ویژه در دستور کار مسئولین قرار بگیرد.

وی اظهار کرد:متاسفانه سن ازدواج بالا رفته ومیزان زاد کاهش پیدا کرده وجمعیت کشور روبه پیری است که این زنگ خطری برای کشور است که در آینده مشکلات کشورهای غربی وآمریکایی را خواهیم داشت وبا کمبود نیروی کار مواجه هستیم.

امرایی در ادامه گفت:متاسفانه در مسئله رومینا اشرفی شاهد این مساله هستیم با مردی بزرگ تر از خود  فرار کرده وبعد توسط پدرش به قتل رسیده وحال برخی کاسبان ومدعیان دروغین حقوق زنان می خواهند به ابعاد آن بپردازند از قصاص پدر گرفته تا حقوق زنان را به شیوه خود  مطالبه گری کنند.

امام جمعه چرداول خاطرنشان کرد: باید روی مساله ازدواج وماجراهایی مانند رومینا اشرفی مطابق شرع اسلام عمل شود نه الگوهای غربی که خانواده را نشانه گرفته است.

وی بیان داشت:واقعیت این است که الگوهای غربی برای بنیان خانواده ها شکست خورده هستند وحقوق زنان در واقعیت چیزهایی است که دارای ارزش های والا در نظام اسلامی هستند نه آن چیزی که غربگرایان سعی در معرفی آن دارند.

امرایی عنوان کرد: رشد ازدواج ها غیر شرعی، بالا رفتن آسیب های اجتماعی وفحشا ومواردی ازاین قبیل از دستاوردهای تفکر غربی است که پیری جمعیت را به دنبال دارد واین درحالی است که مدل اسلامی بهترین مدل برای خانوادهاست که پیشرفت نظام اسلامی را به دنبال دارد مسئله ازدواج را به خوبی حل کرده است.

 

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب