سرویس: استان ایلام
کد خبر: 44830
|
07:15 - 1399/03/06
نسخه چاپی

ایلام بیدار گزارش می دهد؛

مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در ملکشاهی/450 بسته غذایی توزیع شد

مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در ملکشاهی/450 بسته غذایی توزیع شد
در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه و همدلی 450 بسته غذایی به ارزش 120 میلیون تومان در بین افرادی که کسب و کارشان بواسطه بیماری کرونا دچار آسیب شده در شهرستان ملکشاهی توزیع شد.

به گزارشايلام بيدار،  ویروس کرونا به بیشتر کشورها از جمله ایران سرایت کرد و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشت تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند که البته اثر شیوع این بیماری تنها به ابتلا و مرگ افراد محدود نشده و بیشتر صنایع و کسب و کارهای کوچک و بزرگ را هم تحت تاثیر قرار داده است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی تلویزیونی شان به‌ مناسبت نیمه شعبان به مشکلات و سخت شدن شرایط زندگی برای برخی افراد جامعه به‌علت تبعات ناشی از کرونا اشاره کردند و فرمو‌دند: « افرادی که توانایی و تمکن مالی دارند، فعالیت‌های وسیعی را به‌منظور کمک به نیازمندان آغاز کنند، به‌خصوص که در آستانه ماه مبارک رمضان که ماه انفاق و ایثار است، قرار داریم.»

مقام معظم رهبری تأکید کردند: «خوب است که در ماه مبارک رمضان یک رزمایش گسترده برای مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا در جامعه شکل بگیرد و برای اثبات ارادتمان به امام زمان(عج) صحنه‌ها و جلوه‌هایی از جامعه مهدوی را که جامعه‌ای همراه با قسط، عدل، عزت، علم، برادری و همیاری است، به‌وجود آوریم.»

 

بر این اساس رزمایش مواسات (همدلی و کمک مومنانه) در راستای فرمایش مقام معظم رهبری با توجه به لزوم استمرار همدلی و مشارکت همه جانبه مردم و دستگاه‌های مسئول و نهادهای انقلابی برای کاهش بخشی از اثرهای مخرب شیوع ویروس کرونا و افزایش تاب‌آوری جامعه با امدادرسانی معیشتی و کمک به نیازمندان در شهرستان ملکشاهی اجرا شد.

 

این رزمایش که در راستای جلب مشارکت همگانی، ایجاد انسجام و سازماندهی کمک‌های مردمی با در نظر گرفتن آسیب‌های اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا برگزار شد، به ویژه در تامین مایحتاج ضروری افراد آسیب‌پذیر جامعه در ماه مبارک رمضان اهمیت ویژه‌ای داشت.

 

در ماه مبارک رمضان و در این روز‌های کرونایی کمک مومنانه خیرین، گروه‌های جهادی، پایگاههای مقاومت بسیج، سپاه، امام جمعه و دستگاههای مسئول برای دستگیری از نیازمندان و اقشار آسیب پذیر در شهرستان ملکشاهی صحنه‌های کم نظیری از همدلی، نوع دوستی و مهربانی را به نمایش گذاشته و برای کمک به افراد نیازمند و آسیب دیده از کرونا دست به کار شدند.

 

 

رزمایش کمک مومنانه سپاه و بسیج نماد خدمات رسانی /سپاه در عرصه های مختلف پیشتاز است

 

"سیدعلی حسینی احمدفداله"، امام جمعه ملکشاهی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: باید توجه داشته باشیم در راستای فرمایش مقام معظم رهبری حرکت کنیم و از همه مردم عزیز دعوت می کنیم هرکسی هرچی در توان دارد به این رزمایش کمک کند.

 

وی اظهار کرد: سپاه پاسداران در همه سختی ها و در همه بحران ها در کنار مردم قرار دارد و و برای خدمت رسانی به مردم بازوی مقام معظم رهبری در تمام مشکلات و گرفتاری ها هستند.

 

حسینی افزود: در بحث سازندگی، خدمت رسانی و آموزش مناطق محروم، سپاه پاسداران تلاش خالصانه دارد و به خوبی ورود کرده اند.

 

 

توزیع 450 بسته غذایی در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در ملکشاهی

 

سرهنگ پاسدار"رسول مرادیانی"، فرمانده سپاه ناحیه ملکشاهی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: به دنبال فرمان مقام معظم رهبری در راستای رزمایش کمک مومنانه اقداماتی توسط سپاه انجام گرفت و از ابتدای ماه رمضان تاکنون در سه مرحله رزمایش کمک مومنانه اجرا گردیده که  در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه و همدلی 450 بسته غذایی به ارزش 120میلیون تومان در بین افرادی که کسب و کارشان بواسطه بیماری کرونا دچار آسیب شده در شهرستان ملکشاهی توزیع شد.

 

وی اظهار کرد: این کمکها توسط گروههای جهادی، پایگاههای مقاومت بسیج و همکاری سپاه امیرالمومنین(ع) جمع آوری شده و با حفظ شان و کرامت انسانی در شهرستان ملکشاهی توزیع شد.

 

مرادیانی افزود: در تلاش هستیم تا با حمایت از خانواده های نیازمند بخشی از آلام و نگرانی های اقشار آسیب پذیر در دوران شیوع ویروس کرونا را از بین ببریم.

 

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران به عنوان پیش قدم و پیش قراول فرامین مقام معظم رهبری و در راستای عمل به فرمایش حضرت آقا در بحث رزمایش مساوات و کمک های مومنانه در اجرایی نمودن فرمان ایشان وارد عمل شده است.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب