سرویس: استان ایلام
کد خبر: 44794
|
11:57 - 1399/03/02
نسخه چاپی

بیانیه سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام به مناسبت روز جهانی قدس ۹۹

بیانیه سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام به مناسبت روز جهانی قدس ۹۹
سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام به مناسبت روز جهانی قدس ۹۹ بیانیه ای صادر کرد.

به گزارشايلام بيدار، سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام به مناسبت روز جهانی قدس ۹۹ بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

وَنُريدُ أَن نَمُنَّ عَلَى الَّذينَ استُضعِفوا فِي الأَرضِ وَنَجعَلَهُم أَئِمَّةً وَنَجعَلَهُمُ الوارِثينَ﴿۵﴾
ما می‌خواهیم بر مستضعفان زمین منّت نهیم و آنان را پیشوایان و وارثان روی زمین قرار دهیم!

((تنها راه قدس شریف ، مبارزه و مقاومت است و دیگر راه ها بی سرانجام و عقيم است. )) امام خامنه ای (مدظله العالی)

قدس شریف و فلسطین عزیز پاره تن اسلام و تمدن اسلامی است. توجه و اهتمام به روز جهانی قدس ، اهتمام اسلامی و مربوط به همه امت اسلامی است ، چرا که رژیم نامشروع صهیونیستی به همه منافع امت اسلامي یورش برده است. در طی ۷۲سال از این جنایت بزرگ ما ازیک سو شاهد یک پرونده ننگین و از سوی دیگر شاهد درخشش فلسطينیان و محور مقاومت امت واحده اسلام هستیم.
با پیروزی انقلاب اسلامی معادلات جهان تغییر كرد و بلافاصله آرمان فلسطین مطرح شد. پس از پیروزی انقلاب اسلامی ما شاهد آن بودیم كه رژیم جعلی اسراییل به محاصره نیروهای مقاومت درآمده و هر روز بیش از گذشته خود را در معرض نابودی و محو کامل می بیند.

بيش از نیم قرن است كه تجاوز و اشغالگري رژيم منحوس اسراییل به شكلی سازمان یافته در مقابل سكوت خفت بار نهادهای بین اللملی و به اصطلاح  حقوق بشری انجام می شود. اسرائيل نماد يك رژيم جعلی و غده سرطانی است كه بر بستر انواع تجاوزات ، بد اخلاقی ها و قانون شكنی ها شكل گرفته است. امروز بسياري از فجایع منطقه و جهان را از همین زاویه می توان تحلیل و پیامدهای آن ارزیابی کرد كه حتی خارج از مرز های فلسطین اشغالی در حال وقوع است.

طرح معامله قرن و الحاق كرانه باختری  و تغيير پايتخت اشغالگران به قدس شريف اگرچه اوج وقاحت و نيت واقعی صهيونيست ها برای حذف موجودیت فلسطين و هویت زدایی از اين سرزمين مقدس را آشكار كرده است اما به هیچ وجه موضع جدیدی نیست و از آغاز اشغالگری هدف بوده است.

سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در آستانه آخرین جمعه ماه مبارك رمضان و روز جهانی قدس با تاسی به اندیشه بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی در نامگذاری روز قدس و دفاع از مردم مظلوم فلسطین و گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان ومجاهدان راه مقاومت خصوصا شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یارانش ،  بار دیگر ضمن انزجار از سیاست ها و تحريم های ظالمانه كشورهای غربی عليه حزب الله لبنان و فشارهای بین المللی بر آن كه باهدف نابودی مقاومت اسلامی انجام می شود را محکوم نموده و اتحاد راهبردی همه گروه های فلسطينی را لازمه رهایی و تحقق آرمان قدس شریف تا محو کامل رژیم جعلی صهیونیستی می داند.

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد